Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tarzan schreef:Voor degenen die mij tips gegeven hebben ivm m’n huidige paard, hij heeft vandaag z’n cranio behandeling gehad, had flink wat blokkades dus duimen dat het heeft geholpen!
Verder ben ik erover uit dat ik hem toch voorlopig nog niet weg doe, ik kan het toch niet ben ik achter![]()
Hij is buiten het rijden eigenlijk alles wat ik zocht.
Rodevlinder schreef:Ik moest even lachen, kreeg een filmpje doorgestuurd van een leuke allrounder die te koop staat. L2 dressuur geklasseerd en kan een leuke sprong maken.
De kwaliteit van het filmpje was bar slecht, het was van een springles en duurde net een minuut waarvan het paard er eerst vandoor schiet en even later alle balken van de hindernis af gooit.
Lukasje schreef:Rodevlinder schreef:Ik moest even lachen, kreeg een filmpje doorgestuurd van een leuke allrounder die te koop staat. L2 dressuur geklasseerd en kan een leuke sprong maken.
De kwaliteit van het filmpje was bar slecht, het was van een springles en duurde net een minuut waarvan het paard er eerst vandoor schiet en even later alle balken van de hindernis af gooit.
Hét ideale promofilmpje. Zouden ze zich vergist hebben?
Rodevlinder schreef:Ik moest even lachen, kreeg een filmpje doorgestuurd van een leuke allrounder die te koop staat. L2 dressuur geklasseerd en kan een leuke sprong maken.
Lieser schreef:Rodevlinder schreef:Ik moest even lachen, kreeg een filmpje doorgestuurd van een leuke allrounder die te koop staat. L2 dressuur geklasseerd en kan een leuke sprong maken.
Kan een leuke sprong maken, alleen niet voorwaarts over een hindernis