Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:15

Ik ga mijn knappe en lieve PRE te koop zetten. Fotograaf is gepland voor na mijn vakantie om goede foto's te maken.
Wat vinden jullie fijn om te zien qua foto's en beeldmateriaal?
Vind black foto's mooi maar is misschien niet perse geschikt als verkoopfoto's.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:45

Voor verkoop , goede stand foto’s waarop te zien is hoe beenstand en hoeven zijn. Dus niet teveel sfeerplaatjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:51

MarjanB schreef:
Voor verkoop , goede stand foto’s waarop te zien is hoe beenstand en hoeven zijn. Dus niet teveel sfeerplaatjes.

Én een hele gave foto die meteen de aandacht trekt!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:57

Ik vind "gave" foto's zoals zwartfoto's, portret shots, zwaar bewerkte kunst en "kunst" foto's en dergelijke juist irritant en sla die altijd over met scrollen := Allemaal mooi en aardig maar niet als verkoopfoto's.

Voor de verkoop van een rijpaard zijn vooral goede stand- en rijfoto's belangrijk IMO, een dier dat goed in elkaar zit en leuk kan lopen trekt altijd meer aandacht dan eentje dat geadverteerd wordt met zijn knappe kop.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:01

Eens met Fly_high. En een simpel filmpje met de 3 gangen (voor elk paard) en eventuele oefeningen, sprongetje of iets anders wat paard goed kan qua rijden is een grote plus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:03

Ik vind dat een gave foto (erbij, niet als enige) juist wel onderscheidend kan zijn.

Daar bedoel ik trouwens geen artistieke foto's zoals een blackfoto mee. Maar een mooie actiefoto of juist vrije beweging.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:05

Paar leuke/spontane foto’s waaruit je soms al wat karaktertrekjes kunt opmaken vind ik ook een welkome aanvulling. Een must is inderdaad wel wat eerder is gesuggereerd, anders reageer ik ook minder snel persoonlijk

Maar goed, voor mij 10 andere vaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:15

Oké bedankt! Dus het vooral 'simpel ' houden en bij de realiteit.

Linde_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 08:59

Moderatoropmerking:
Bericht wat tegen de regels van dit topic is verwijderd.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 09:15

Stuur maar door, mijne is wel opgeslagen en wel wat reactie. Maar denk dat t ivm vakantie een stuk rustiger is nu

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 09:28

Linde_C schreef:
Moderatoropmerking:

Ik wil ook wel meekijken.Stuur maar dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 13:25

Linde_C schreef:
Moderatoropmerking:

Je mag mij ook wel een pb sturen.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 17:27

Linde_C schreef:
Moderatoropmerking:

Ik wil ook wel kijken hoor. Je mag me gerust de link doorsturen.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 19:59

Voor degenen die mij tips gegeven hebben ivm m’n huidige paard, hij heeft vandaag z’n cranio behandeling gehad, had flink wat blokkades dus duimen dat het heeft geholpen!

Verder ben ik erover uit dat ik hem toch voorlopig nog niet weg doe, ik kan het toch niet ben ik achter :=
Hij is buiten het rijden eigenlijk alles wat ik zocht.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 22:21

Fijn Tarzan om te horen niet perse van de blokkades maar dat ze wat heeft kunnen betekenen

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:27

Is een behandeling voldoende wbt de cranio? heb daar wel vaker goede dingen over gelezen. Ik hoop dat het gaat helpen en het rijden/ buiten rijden ook gewoon beter zal gaan.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:35

Ze zei dat als het zou helpen ik wel íets verschil moet merken, als dat zo is komt ze nog eens behandelen. Mocht ik niks merken dan komt het in ieder geval daar niet vandaan. Is wat mij verteld is.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 13:26

_Tarzan schreef:
Voor degenen die mij tips gegeven hebben ivm m’n huidige paard, hij heeft vandaag z’n cranio behandeling gehad, had flink wat blokkades dus duimen dat het heeft geholpen!

Verder ben ik erover uit dat ik hem toch voorlopig nog niet weg doe, ik kan het toch niet ben ik achter :=
Hij is buiten het rijden eigenlijk alles wat ik zocht.

Goed dat je die cranio behandeling hebt laten geven. Hopelijk werkt dat door in zijn rijgedrag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 13:36

Ik moest even lachen, kreeg een filmpje doorgestuurd van een leuke allrounder die te koop staat. L2 dressuur geklasseerd en kan een leuke sprong maken.
De kwaliteit van het filmpje was bar slecht, het was van een springles en duurde net een minuut waarvan het paard er eerst vandoor schiet en even later alle balken van de hindernis af gooit.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 14:56

Rodevlinder schreef:
Ik moest even lachen, kreeg een filmpje doorgestuurd van een leuke allrounder die te koop staat. L2 dressuur geklasseerd en kan een leuke sprong maken.
De kwaliteit van het filmpje was bar slecht, het was van een springles en duurde net een minuut waarvan het paard er eerst vandoor schiet en even later alle balken van de hindernis af gooit.

Hét ideale promofilmpje _O- . Zouden ze zich vergist hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 15:42

Lukasje schreef:
Rodevlinder schreef:

Hét ideale promofilmpje _O- . Zouden ze zich vergist hebben?

Ik hoop het, als dat het beste filmmateriaal is vraag ik me af hoe het slechtste er uit ziet haha.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 18:20

Rodevlinder schreef:

Kan een leuke sprong maken, alleen niet voorwaarts over een hindernis _/-\o_

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 18:25

Rodevlinder schreef:

Het is wel heel allround als hij die kwaliteiten er ook nog bij heeft. :+ :D

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 18:27

Lieser schreef:
Rodevlinder schreef:

Kan een leuke sprong maken, alleen niet voorwaarts over een hindernis _/-\o_

:')

Ze hebben vast het verkeerde filmpje gestuurd. _O-

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 18:38

Haha dit had een kennis. Ze vroeg of ze een video van een paard op sporthorses kon krijgen. Stuurde de eigenaar de verkeerde filmpje waar de paard omhoog kwam en ze een bloedneus van kreeg.