fleurtjeuh schreef:En daar gaan we weer....
Ach, een grapje moet kunnen toch... als dat ook al niet meer mag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke schreef:Faline schreef:
Hoezo?
Beetje te dik; ach dat is op zich het punt niet. Er worden hier paarden aangeprezen waar meer op aan te merken valt...........
Faline schreef:ikke schreef:Hoezo?
Beetje te dik; ach dat is op zich het punt niet. Er worden hier paarden aangeprezen waar meer op aan te merken valt...........
Zou mooi zijn als je dan in die gevallen je wijsheid ook met ons wilt delen en vertelt wat er dan precies mis mee is. Kunnen we er allemaal wat van leren(Das ook een van de redenen dat ik meepraat in dit topic, ik heb niet alle wijsheid in pacht en hoor dus graag hoe een ander aankijkt tegen de paarden die ik aandraag.)
En ik vind m echt veelste dik, ben zelden zo'n dikke tegengekomen. Ja 1 keer en die was een half jaar later dood door zijn overgewicht. Dus ja ik schrik van die foto'sVind het niet echt diervriendelijk, maar goed wie ben ik
Idd wel goedkoop qua voeren de komende tijd. xD
Dees schreef:Braaf
2 winstpunten.
ikke schreef:Faline schreef:
Zou mooi zijn als je dan in die gevallen je wijsheid ook met ons wilt delen en vertelt wat er dan precies mis mee is.
Dat heb ik zeker 6 topics geleden al afgeleerd.