Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Citaat:Exmoor pony zwaargewond aangetroffen in natuurgebied. SBB niet bereikbaar.
Ook het eerste veulentje is reeds geboren.
Zal het filmpje besparen. Heel triest en schandalig dat beheerder onbereikbaar is.
Bron app meldingen wolven in Westerveld.
[ [url=m/QI8QXN.png]Afbeelding[/url] ]
DubbelFun schreef:@elisa: Ik ben bang dat ze dat juist níet doen... onder het mom van 'het is de natuur, die is hard'...
Wintu schreef:tienus63 schreef:
Zal het filmpje besparen. Heel triest en schandalig dat beheerder onbereikbaar is.
Bron app meldingen wolven in Westerveld.
[ [url=m/QI8QXN.png]Afbeelding[/url] ]
Even correctie, beheerder is op de hoogte en zijn er al bij geweest, is niet gebroken en ze houden het in de gaten.
tienus63 schreef:Als boer had je de NVWA op de stoep staan.
Elisa2 schreef:Wintu schreef:
Even correctie, beheerder is op de hoogte en zijn er al bij geweest, is niet gebroken en ze houden het in de gaten.
Is niet gebroken, wat is het dan? Als deze niet goed uit de voeten kan dan is hij ten dode opgeschreven daar.
Ik ben ook bang dat het hoe dan ook niet goed gaat met deze pony in hun handen.
Onali schreef:https://www.soesterberg.nu/wolf-valt-ma ... van-zeist/
Hondje mankeert niks, net in de app geplaatst maar schijnbaar ook al in de krant.
Wintu schreef:tienus63 schreef:Als boer had je de NVWA op de stoep staan.
Ja, ik vind dat zo krom he. Ik vraag me af of je Mekel niet kunt aangeven bij het NVWA.
Het zijn zijn dieren immers.
DubbelFun schreef:Op 1.03 lijkt het alsof hij 'back' roept en daar lijkt de wolf op te reageren (heel kort)
Overigens gaan de evt jongen van deze wolf dus hetzelfde gedrag vertonen als ze met moeders op pad gaan.
Elisa2 schreef:Wintu schreef:Ja, ik vind dat zo krom he. Ik vraag me af of je Mekel niet kunt aangeven bij het NVWA.
Het zijn zijn dieren immers.
Dat zou misschien wel kunnen als je het met meerdere doet. Eerst een petitie maken oid waarin alles staat over hoe de dieren behandelen en dossier aanmaken.