Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanet schreef:Blijkbaar heeft bij12 1x per maand uitslagen van DNA. Een hele hoop wolven aanvallen geweest in januari.
https://www.bij12.nl/onderwerpen/faunaz ... meldingen/
sterregoud schreef:DuoPenotti schreef:En de aangevallen hond op het erf door hond.
Ongelooflijk. Het hele rijtje daar is wolf
Ik betwijfel die uitslag wel hoor. Het zou me niet verbazen als de dader een hybride wolf is, en deze uitslag de gemoederen moet bedaren.
Er is een echt onafhankelijk testorgaan nodig !
pillow schreef:Uit de dna onderzoeken is gebleken dat er van 1 jan. tot 6 feb in Drenthe 51 schapen en in Friesland 70 schapen en een koe zijn gedood door wolven. Dus in 5 weken 122 dieren vermoord. En dan nog volhouden dat er geen probleem wolven zijn. Nou vlgs mij valt die roedel in het DFW echt wel in die categorie.
DuoPenotti schreef:Maar je zet toch gewoon een paar draadjes om je wei en je hebt toch geen last van die wolf?
Dus waarom afschieten dan?
En anders doe je een herdershond in de wei, probleem opgelost
DuoPenotti schreef:Dierenfan natuurlijk werkt dat niet.
Maar half Nederland denkt dat het zo simpel is. En vind dat de wolf daarom mag blijven
dierenfan schreef:DuoPenotti schreef:Dierenfan natuurlijk werkt dat niet.
Maar half Nederland denkt dat het zo simpel is. En vind dat de wolf daarom mag blijven
En die mensen zijn ook echt blind overtuigd. Heb deze week 3x geprobeerd dingen te weerleggen met feiten maar je komt er gewoon totaal niet doorheen. Want misstanden slachthuizen...nee vele dieren gaan niet naar de slacht!!! Gelooft men weer niet.
Dan maar in landen waar wolven altijd al zijn....die landen hebben echte natuurgebieden vaak zo groot als bijna heel Nederland...ook dat besef dringt niet door. En als je zegt dat ook daar steeds meer problemen zijn dan weet men van niets en geloofd men het niet en vragen ze om bewijzen want ho maar dat ze zelf zoeken.
Zo vermoeiend ik snap volledig dat veel mensen gewoon niet in 'discussie ' gaan want die mensen zijn gewoon niet te overtuigen met feiten en hebben liever roodkapje
Happinez schreef:Ja er komt veel ellende vanuit die roedel.
Onali schreef:De aanval van 11-01 in Amerongen was wolf, de tweede aanval op 17-01 kwam uit op geen resultaat.
Eerste keer 2 schapen, tweede 8 schapen.
Renswoude was een hond en Overberg is nooit gemeld aan BIJ12.
*Afkloppen* dit is mijn omgeving waar mijn shetlanders staan
Alle aanvallen waren vanaf 11 januari tm begin februari.
Sindsdien niks meer gehoord.