‘Ja, hoezo?’
‘Zomaar.’ * gaat stal uit, komt terug met een scheermachine en gaat aan de slag*
Ik; ‘wat zijt ge aant doen?’
‘Niks..’

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joy vond het prima en het groeit wel weer bij.
volgende keer beetje meer naar de zijkant van zijn bil.
was al lang blij dat het een hartje was.
en een fractie van een seconde denkt je brein ‘waar the F… is dat paard?!!!’

pmarena schreef:Stond Leo bij Joy in de stal dan ofzo....?
Wat zit jij lekker te kwebbelen zeg tijdens zo'n filmpje

tijdens het stappen zit ik wel te praten maar weet niet of je die bedoelt?
ze waren aan het overwegen er bij te komen zeg maar. 
) en dan heeft hij zelf weer die neiging wat.
jullie zullen hem op verplaatsing in het begin vaker diep zien lopen. Wil niet dat hij leert dat hij zijn hals kan inzetten als ie aan andere dingen aan het denken is dan mij. 
hij is een hele brave man maar hij is wel een man en hij weet het.
in het uitstap filmpje hebben we het er over zelfs hoor ik nu ik terug kijk.
en ik vergeet met momenten zelfs dat hij hengst is tot hij het zich ineens herinnert. 
Mars schreef:De spanning rond springen zie je idd wat terug bij beiden, maar ook wel weer het vertrouwen om het toch te proberen. En voor mij is het echt interessant om mee te mogen kijken naar de opleiding van zo'n jong dier. En ook je overwegingen bij bepaalde keuzes.
Het is mooi om de fases mee te zien en dat hij wat duikt bij spanning of als hij even in zijn schulp kruipt is niks raars. Je basis is goed en dus komt de rest vast dik in orde.Wat blijft ie trouwens stabiel in zijn kleurtje! Bij Reve moet ik soms 2 keer kijken of ik nu het juiste paard zie als je even geen foto van haar hebt geplaatst, zo heftig gaat die van licht naar donker. Dat stukje lijkt Joy niet over te hebben genomen van zijn mama
‘100% controle heb je nooit.’
wij vrezen er nl een beetje voor.
Rêve is daar ook pas echt mee begonnen vanaf 4 ongeveer.