Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Me dunkt dat er wel meer parkeerplaatsen zullen zijn waar je weggegooid voedsel zult aantreffen.
Skessa_ schreef:Komt net op de radio dat de wolf rondom de veluwe hamburgers en frikandellen gevoerd krijgen, hebben ze gevonden
Edit: https://www.gld.nl/nieuws/8147914/gevoe ... ikandellen
Elisa2 schreef:Nou, de aanval op de twee grote paarden in Ede op de Valouwe. Ik weet echt 100% zeker dat er een tijdje terug op de prediationmap stond: DNA bevestigd Wolf.
Nu staat er DNA bevestigd: hond.
Ik ben echt confused.
Citaat:Vinkega Friesland
15-05-2024
22.25 uur
Gezien met warmtekijker
Waarschijnlijk twee goudjackhalzen
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Kampereiland Overijssel
15-05-2024
Vanmorgen vroeg 5 vermoorde schapen gevonden.
De aanval is nog niet bevestigd bij ons.
Bevestiging!
Aanval op kampereiland was bij onze buren. Dag ervoor ook in ijsselmuiden 8 lammeren dood. Bij12 is in ieder geval op het kampereiland geweest en vermoeden een zwerfwolf.
2 laten inslapen en 1 gewond op het kampereiland
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Op 30 mei organiseren we een informatieavond over de wolf. Deze bijeenkomst is voor dierhouders en andere belangstellenden in onze gemeente. Tijdens de avond wordt je bijgepraat over beschermende maatregelen, subsidiemogelijkheden en de hoe we omgaan met door de wolf aangerichte schade.
️ donderdag 30 mei 2024
inloop vanaf 19.00 uur, start 19.30 uur
gemeentehuis van Buren, De Wetering 1 Maurik
Het is belangrijk om je aan te melden voor de informatieavond. Dit kan via aanmelden@buren.nl.
Wintu schreef:Zoek maar eens in de bronbestanden van Bij12 maar eens op paard, bij alle paarden staat er hond, onbekend of geen predatie