Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
blondysally1 schreef:ik had het zelfde probleem met mijn paard ik heb haar heel goedkoop kunnen kopen want ze was een porbleem met het aleen zijn ook aleen in de bak rijden was een probleem 1e keer heb ik er een paard bij gezet op stal omdat ik me paard net had en dr nog niet kenden maar het afzadelen deed ik toen ze aleen stond dit was echt een drama gevaarlijk gewoon ze plette me tussen de muur en haar zelf ik moes haar rondjes lopen afzadelen maar ik was niet van plan om steets 2 paarden op te moeten halen als ik me eigen wil rijden ik ben toen met dr aan de gang gegaan ze moes het maar leren heeft me wel een stuk of 8 halster touwen gekost maar je zag dat ze met de dag rustiger werd ook buiten in de bak is geen probleem meer binne 2 week had ik een gewoonte van 13 jaar lang er uit ik kan dr nu op en afzadelen met de stal duur los en ze hoeft niet eens vast te staan ze je moet gewoon heel streng zijn en soms maar ff goed boos worden want ieder paard kan wel aleen staan
fleurtjeuh schreef:ralphtdw schreef:erg vreemd dat je met s&t rijd voor de verkoop foto's zo krijg je toch vraagtekens
My point exactly.
Vooral dat ze het ook meteen toegeeft eronder.
Goos_Horses schreef:succes Seven!
ralp vind dat niet echt eerlijk, meeste mensen zijn toch wel heel eerlijk in hun advertentie's dat wil niet zeggen dat men er direct wat achter moet zoeken of dat het nog erger is als aangegeven word.
Vind het persoonlijk een typisch gevalletje van beoordelen van een schermpje.
Goos_Horses schreef:succes Seven!
ralp vind dat niet echt eerlijk, meeste mensen zijn toch wel heel eerlijk in hun advertentie's dat wil niet zeggen dat men er direct wat achter moet zoeken of dat het nog erger is als aangegeven word.
Vind het persoonlijk een typisch gevalletje van beoordelen van een schermpje.
Joyced schreef:Dit is ook een leuk beestje, misschien wat voor Nicole?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... oop/f.aspx
Goos_Horses schreef:fleurtje dat gaat niet puur om haar advertentie, maar in het algemeen.
Dat dit dier het bit niet enkel in heeft voor de stoere foto's ('t is ook maar net wat je er stoer aan vind natuurlijk) is overduidelijk. Verder geeft ze ook eerlijk toe dat het dier heel sterk is in de mond en ze daarom ook de S&T erin heeft hangen
Ralp wij hebben dit nog nooit mee gemaakt. hangt overigens ook van zoveel factoren af, met name je eigen kunnen.
Tuurlijk heb je uitzonderingen op de regel maar die hou je altijd