Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikkedus schreef:overheerlijk dat filmpje! Gewoon even lekker mogen gaan. Ik kan me helemaal voorstellen dat hij dat even leuk vond!
Het is dan ook wel weer bijzonder dat hij daarna ook gewoon relaxt is en er geen gewoonte van wil maken gelijk.
Was je niet bang dat het gras ook glad kon zijn?
petraaken schreef:Hopelijk was Chris al aan te spreken na zijn nachtje Carnaval.
ikkedus schreef:@Ayasha; ik zag de slangenvolte rond de bomen. Ook een mooie oefening natuurlijk.
pien_2010 schreef:Wat leuk!
Mars schreef:Heerlijke beelden dat rijden in die weide! En leuk dat ie weer mee mag naar Chris, die zal een flink verschil zien vergeleken met vorige keer.
Ayasha schreef:Had ze hem dan niet ineens ook kunnen uit leggen hoe een palomino hoort uit te zien? Ik heb het haar vaak genoeg getoond op wedstrijd.
Ayasha schreef:Neon schreef:Een kleinigheidje hou je altijdRêve is Rêve hè… die heeft expres net 1 elementje van het gevraagde niet gedaan… ze zou Rêve niet zijn als ze je exact dat gegeven zou hebben als wat je vroeg… zij weet het beter
dit is wat je krijgt
‘Hij is braaf wat wil je nog meer van me?‘
![]()
GUSTIxBILL schreef:Alles gebeurt met een reden zeggen ze
Reve had zo iets van “jij pakt die kleine, die ik zoveel maanden gedragen heb voor je, maar niet tegoei op, want je wilt mij niet vervangen. Dan zorg ik maar dat je mij moet vervangen”
Reve wou je gewoon dat laatste zetje geven wat je nodig had.
En eerlijk ? Ik geef haar gelijk![]()
Op joy zie je je stralen zoals je zelfs niet met Sam deed, en daar vond ik je al persoonlijk een betere match mee als Reve (bij gebrek aan betere verwoording. Je begrijpt me denk ik wel)
Ayasha schreef:GUSTIxBILL schreef:Alles gebeurt met een reden zeggen ze
Reve had zo iets van “jij pakt die kleine, die ik zoveel maanden gedragen heb voor je, maar niet tegoei op, want je wilt mij niet vervangen. Dan zorg ik maar dat je mij moet vervangen”
Reve wou je gewoon dat laatste zetje geven wat je nodig had.
En eerlijk ? Ik geef haar gelijk![]()
Op joy zie je je stralen zoals je zelfs niet met Sam deed, en daar vond ik je al persoonlijk een betere match mee als Reve (bij gebrek aan betere verwoording. Je begrijpt me denk ik wel)
Ik snap wat je bedoelt.
Ik blijf het jammer vinden want ik ben nog steeds overtuigd van Rêve haar potentieel. Joy komt niet uit de lucht gevallen en Casanova draagt de helft bij, niet 100%.
Maar ik heb het denk ik ook in het topic al wel een paar keer gezegd: Rêve voelde altijd heel ‘zwaar.’ En ik krijg dát niet eens uit gelegd want Rêve is zacht in het mondje en heel licht op de hulpen. (Tenzij ze haar middelvinger op stak maar even gemiddeld genomen.)
Lauren heeft zowel op Rêve als op Joy als op Sam gezeten misschien kan zij het gevoel wel benoemen. (Zal haar zo even porren.).
Objectief gezien was Rêve een paard dat licht op de hulpen was. Dat ís bevestigd geweest door Lauren, mijn man, Chris…. En toch was Rêve rijden hard werken.
Als je op Joy stapt dan voelt het gewoon alsof het vanzelf gaat… en dat voelt al zo van het moment dat hij snapte dat ik niet verdween als ik op hem stapte. Zelfs toen hij nog wat haperde had ik veel minder moeite met hem dan met Rêve toen ze net zadelmak was terwijl Rêve echt opstappen en weg rijden was.
Ik kreeg van Rêve ook vaak rugpijn/pijn in mijn heupen en hoewel dat op het einde beterde heb ik Rêve nooit kunnen rijden in de week dat ik bv medicatie kreeg in het ziekenhuis. Joy stapte ik regelmatig de dag erna alweer op als het weer het toe liet.
Rêve had ook een heel moeilijk te beschrijven gang kwa uit zitten. Ze zat fijn, en toch gooide ze behoorlijk op.
Joy voelt gewoon soepel. Ik ben nog maar 1 keer buiten adem geweest met hem en toen zat mijn middenrif vast.niet zijn schuld dus.
Ik heb Rêve eigenlijk ook op haar meest gelukkig en lief gezien toen ze drachtig was en Joy had,… Toen was ze echt… tevreden… happy…