Rizette schreef:Welke aanvallen van grootvee in de stallen in Drenthe?
[/quote
Wil je het echt weten of is jouw enige doel om alles in twijfel te trekken? Een zogenaamde wolf in schaapskleren voor de dierhouders. Je doet me erg denken aan de rewilders die ik overal tegen kom die ook stelselmatige in twijfel trekken of ontkennen welke problemen de wolf veroorzaakt en wat ze aanrichten.
Oh echt? Ga je mij nu in een hokje duwen omdat ik me graag bij de feiten wil houden? Ik hou niet van complot theorieën. Ik vind die gevaarlijk.
Als iemand hier dingen beweerd die ik nergens in de main stream media lees zoals aanvallen in stallen in Drenthe, dan mag ik best om een bron vragen lijkt me? Anders vind ik het nogal ophitsend. Als je complotten vermoed, dat is prima maar ik vraag dan op mijn beurt: hoe zit dat dan, waar baseer je dat op?
En over mij persoonlijk:
- Ik ben tegenstander van het beleid in de OVP, maar vond Annemiek nogal hysterisch in die periode. Zij is beroepsprotester, ze pakt allerlei onderwerpen aan en heeft daar haar dagbesteding aan. Dat is geen geheim.
- Ik vind dat de wolf beheerd moet worden en beperkt moet worden in NL. Liefst mogen ze allemaal naar Rusland lopen. Maar tegelijkertijd vind ik dat je als dierhouder moet doen wat je kan zolang die wolven nog niet beheerd worden. Ik vind het dag en nacht alleen buitenlaten van een 33 jaar oude shet midden in wolvengebied bijvoorbeeld vrij onverantwoordelijk en ik huil dan niet mee hoe zielig het is voor de eigenaren en dat ze slachtoffer van de politiek zijn ofzo.
- heb me nog niet verdiept in 'rewilders' en wie dat zijn. Ik hou niet van extremisten, van welke partij dan ook. Dus niet van Annemiek en waarschijnlijk ook niet van rewilders.