Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
balance schreef:Je bent er maar druk mee zo. Erwin vindt het toch wel weer leuk nu met zoveel leven in de brouwerij?
Ik zou het zelf anders doen, afgaande op jouw verhaal.
Poupette wil niet voor niets niet naar het erf komen. Dat wisselen van stal is nog niet van toepassing. Althans, dat zou het voor mij niet zijn. Maar.. ik ben meelezer hier, het zijn jouw paarden dus ook jouw beslissingen.
Van buiten staan ‘s nachts gaan ze niet dood, prachtig om te zien hoeveel ze wel niet bewegen zo met je camera. Daar zou ik heel blij mee zijn.
Wat lekker dat je zo buiten kunt zitten werken.
Muga schreef:Is het misschien een idee om callas even bezig te houden met wat denkwerk zodat pouppette even rustig kan gluren bij de buren.
Het is natuurlijk ook wel heel spannend allemaal. Na zoveel tijd met zn 2en ineens een dubbel zo grote kudde.
Hadden ze allemaal al luizen? Of heb je ze preventief behandeld? Hopelijk heb je ze nu goed te pakken. Kan me ook goed voorstellen dat ze daar jeuk van krijgt, maar dan zou ze op stal ook moeten jeuken toch?
Beeldmateriaal verveelt uiteraard nooit. Ik werk met uitzicht op 24 kinderen in een lokaal. Ruilen?