[centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: [centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 12:42

Bedankt Laurie het voelt ergens ook wel goed maar aan de andere kant tis zo'n leuk paard. Daar ligt de twijfel ook.

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 12:43

Seven dan is het een hele moeilijke beslissing, maar wel de beste om een ander tehuis voor der te zoeken.
Als je continu pijn hebt na het rijden bij haar dan gaat de lol er steeds meer af tot er een moment komt dat je liever helemaal niet meer wilt rijden met der.
Er zijn zoveel paarden te koop zeker op het moment, er zit zeker weten wel een paard tussen wat beter bij jou past qua rijden.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 12:47

Bedankt Goos,
Ik heb inderdaad steeds meer last. Ik zoek een goed huis voor dr en kijk dan wel of ik weer wat kan vinden vind het eerst wel even goed. Of je moet net tegen iets aanlopen natuurlijk.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 12:54

Dit soort dingen blijven heel dubbel! Ik hoop echt dat je met een ander paard weer fijn kunt rijden.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 12:55

Bedankt, ik hoop het ook.
Ik heb natuurlijk Up ook nog verheug me echt om daar mee aan de gang te gaan volgend jaar die is een stuk sensibler en kan ik volledig naar mijn eigen hand zetten.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:20

Zo te horen beste beslissing, maar kan begrijpen dat het moeilijk is :(:)
Wel rot zeg, dat je na het rijden dan zoveel last hebt...

Haha, ze is erg leuk ;)! Ze is mooi opgeknapt bij jou.
Ik hou die van jou wel even in mn achterhoofd Seven!

Ik zal vanmiddag bij merrie kijken van 5 jaar.. ook al twijfel ik erg over merries, ben zelf ook af en toe zo'n pismerrie :P
Al ze spreekt me wel ontzettend aan, omdat word aangegeven dat ze geen merriemerrie is. Dus niet geschoten is altijd mis ;)! Anders heb ik achteraf weer van; Was ik toch maar gegaan oid.
Gelukkig staats ze een uurtje verderop, dus als het echt niks is valt het qua reistijd etc ook best mee :j
Laatst bijgewerkt door Romanoff op 15-12-12 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:23

Inderdaad, gewoon kijken :) . Ik wilde ook geen merrie, en morgen gaan we voor de tweede keer kijken bij een merrie.

Moeilijke maar eerlijke beslissing Seven

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 13:25

Ik denk dat het zeker een paard voor jou kan zijn Romanoff :j
Ik ben zelf ook best wisseld hahaha maar deze dame vind het allemaal prima

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:30

Ik heb wel een paard nodig, vooral nu, die me wel het vertrouwen geeft. Aangezien ik na mn ongelukje misschien 9x weer op mijn paardje heb gereden na 8,5 maand & daarna helaas afscheid moeten nemen. Ik hoef dus geen sensibel dier :+
Moet dus wel een paard hebben die het met mij wil opbouwen en niet eentje die meteen denkt; WHOEE deze ga ik even flink uittesten. Natuurlijk gaan ze dat op den duur wel wat doen, maar je hebt uittesten en je hebt vuiligheid :D

Je hebt PB seven!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:04

Seven schreef:
Ja klopt Merel ik vind het ergens heel moeilijk om toe tegeven omdat ik dit keer juist voor Braaf en iets minder sensible ben gegaan. Maar ik heb zoveel pijn naar het rijden dat ik bijna geen zin meer heb om op te stappen (mijn been/heup is helaas verslechterd). Eerst dacht ik dat het puur aan het rijden lag maar naar andere paarden te hebben gereden weet ik gewoon dat het aan onze combi ligt. Baal dr van want wil eigenlijk niet opgeven maar de lol gaat er voor mij wat af :o Maar aan de andere kant het ligt totaal niet aan het paard die doet z'dr best voel me dr gewoon rot over :(

Voor jou vind ik het vreselijk Merel, jullie zijn juist zo'n goed team :(:)

Dank je, het is ook vreselijk k u t.

Jouw gezondheid gaat voor en als het niet werkt met haar, dan kan je niks anders. Hoe leuk ze ook is en hoe goed ze haar best doen :(:) Dit zijn van die rot dingen, jij denkt er verstandig aan te doen, maar je lijf denkt er anders over.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 14:07

Bedankt Merel,
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt je hebt er zo voor gevochten.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:40

Seven, erg jammer dat je deze beslissing moet maken en ik hoop dat je een goede baas voor haar vinden kan. Man, als ik nu maar mocht rijden was ik zeker komen kijken! Wat een superfijn paard lijkt mij Attitude..
Succes!

amarial

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:08

Jammer Seven, snap dat het een moeilijke beslissing is.
Maar misschien kun je iemand wel heel blij maken met het paard, omdat ie zo lief is! :)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:16

seven moeilijke beslissing,
maar dit paard krijgt vast en zekers weer een leuk tehuis weer.

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:03

Pff ik ben echt teleurgesteld! Had een tijdje terug hier al eens ervaring ivm Virtual Zone Horses gevraagd en heb daarop gemaild, waar ik geen reactie op kreeg.. Ondertussen heb ik ze al verschillende keren gebeld, en zelfs de voicemail ingesproken en ik krijg maar geen reactie :(

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 18:04

Ze gaat ook niet weg naar een andere plek dan een goed huis :D Ze hoeft niet weg ik rijd rustige ritjes door zonder te veel oefeningen.
Ik heb al wat bezichtigen gepland hoop daat DE baas te vinden.

Wat jammer cow, ik heb wel eens met ze gebeld en gemaild kreeg wel altijd netjes antwoord.

Evelien_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:38

Jammer Seven. Maar je zal er zelf goed overnagedacht hebben. Was wel een leuk paard voor blub geweest.
Als het een braaf paard is verkoopt het gemakkelijker en kan jij strenger zijn dat ze wel echt naar een goed huisje gaat.

http://www.bokt.nl/markt/ad/100968/mooi ... nka-merrie
leuk zonder zadel, wel jammer dat ze er dan een SenT inmoeten hangen. Wel een leuk paard voor Fleurtjuh... Is die nog op zoek???

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 18:44

Ik heb met blub ook over haar gesproken :j jammer dat hij stopt met rijden maar soms moet je een moeilijke beslissing nemen.

Ik vind dat een leuk paard maar de fotos doen dr echt geen recht aan, strak in de rug en veel te diep, zowel op st als enkel trens

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:53

Seven schreef:
Ik heb met blub ook over haar gesproken :j jammer dat hij stopt met rijden maar soms moet je een moeilijke beslissing nemen.

Ik vind dat een leuk paard maar de fotos doen dr echt geen recht aan, strak in de rug en veel te diep, zowel op st als enkel trens

is het nou zeker dat hij gestopt is dan?
ik dacht dat dat hij dit had gezegd omdat hier dingen gezegd werden waar hij wat van aantrok ?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 18:58

Daar durf ik niet over te oordelen :D

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:02

Seven schreef:
Daar durf ik niet over te oordelen :D

oke ik dacht dat hij dit in dit topic had gezet maar denk dat ik het dan niet goed heb gelezen
het is een beetje rustig in dit topic

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:04

ook al is blub niet gestopt, dan komt hij de advertentie van Seven wel tegen ;-)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:04

Ik denk dat Blub na deze beslissing even een tijdje zal stoppen om even dit te verwerken, hij heeft een paard af laten maken, en nu vol goede moed nieuw paard gekocht,wat erg tegenviel.
Lijkt me verstandig om dit even te laten bezinken voor hij weer verder gaat met zoeken etc.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 19:05

Dat is waar Goos :j

Ben ik het helemaal mee eens CM

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:07

Evelien_1987 schreef:
http://www.bokt.nl/markt/ad/100968/mooi ... nka-merrie
leuk zonder zadel, wel jammer dat ze er dan een SenT inmoeten hangen. Wel een leuk paard voor Fleurtjuh... Is die nog op zoek???

Ze zegt ook dat de SenT puur voor de foto's is...
Hoezo je bedrog opbiechten..
Wat mij als eerste te binnen schiet is waarom ze zo goedkoop is..

Mijn zoektocht probeer ik op een pauze te zetten, maar ik blijf toch steeds een beetje rondkijken :P