Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seven schreef:Ja klopt Merel ik vind het ergens heel moeilijk om toe tegeven omdat ik dit keer juist voor Braaf en iets minder sensible ben gegaan. Maar ik heb zoveel pijn naar het rijden dat ik bijna geen zin meer heb om op te stappen (mijn been/heup is helaas verslechterd). Eerst dacht ik dat het puur aan het rijden lag maar naar andere paarden te hebben gereden weet ik gewoon dat het aan onze combi ligt. Baal dr van want wil eigenlijk niet opgeven maar de lol gaat er voor mij wat afMaar aan de andere kant het ligt totaal niet aan het paard die doet z'dr best voel me dr gewoon rot over
Voor jou vind ik het vreselijk Merel, jullie zijn juist zo'n goed team
Seven schreef:Ik heb met blub ook over haar gesprokenjammer dat hij stopt met rijden maar soms moet je een moeilijke beslissing nemen.
Ik vind dat een leuk paard maar de fotos doen dr echt geen recht aan, strak in de rug en veel te diep, zowel op st als enkel trens
Evelien_1987 schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/100968/mooi ... nka-merrie
leuk zonder zadel, wel jammer dat ze er dan een SenT inmoeten hangen. Wel een leuk paard voor Fleurtjuh... Is die nog op zoek???