Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JudithO schreef:Ja dat kreupele is naar. Ik hoop dat het niet te veel voorstelt, misschien een misstap tijdens transport of op het land ofzo. Als het maar snel overgaat. Ik hoop het van harte voor je.
Ook eventuele HB zou ik me niet te druk over maken. Dat is vaak ook prima te genezen en onder controle te houden. Hoe oud is Prisca ook alweer?
lukka63 schreef:Wat een prachtige shet,zo elegant.
Maar van je update schrik ik wel,had zo gehoopt op een ongecompliceerde start.
Hopelijk valt het mee en is er misschien tijdens het transport wat geforceerd.
vopo914 schreef:Wat is de shet een plaatje❤
Maar ook Prisca vind ik mooi..wat een lief hoofdje..
Kan het geluidje van haar luchtpijp niet te maken hebben met haar overgewicht?
Hadden ze airco in de vrachtwagen?
Kreupelheid hoop ik dat het meevalt..is wel even een dingetje natuurlijk zo'n trailerritje.
Of een rare bokkesprong gemaakt..he vervelend zeg
Maar ik zie dat je heel blij bent..ook hier een traantje bij het uitladen van de shet
Geniet ervan het lijken me 2 geweldige dieren
Nienkje_H schreef:Wat een lieve video. Ik zat met tranen in de ogen bij het shet gedeelte.
Ook al had je (wellicht terechte) opmerkingen over het transport, het zag er kéurig en liefdevol uit toen ze uitgeladen werden.
Wat gaan ze een heerlijk leven bij jullie tegemoet (maar idd, eerst nog wennen en dat is sneu. Mens, je moest eens weten hoe ik het háát om bij een nieuwe werkgever te beginnen, ik snap die paardjes zó goed).
rocymax schreef:Wat fijn dat de paardjes nu thuis zijn en dat alles goed gegaan is. Jammer toch weer van die kreupelheid. Ik snap je bezorgdheid. Toen jij schreef over het voorbeen, dacht ik eigenlijk meteen aan hoefbevangenheid.Zou dat kunnen?
JudithO schreef:Dat is dus wat ik ook denk rocymax.
imaudy schreef:Volgens mij heet dat diagonaal op rust staan.
Hoop dat ze de komende dagen beter gaat lopen, ze heeft natuurlijk erg lang op de trailer gestaan. Ik snap dat het je niet lekker zit. Ben benieuwd naar de filmpjes.
Cera_D schreef:Wat een prachtige kudde heb je zo![]()
En super fijn dat Prisca weer zuiver loopt! Ook niet gek dat ze toch met haar senior lijf wat last heeft gehad van de rit.
Wat ik ook heel bijzonder vind om te zien is het verschil tussen Callas en Prisca in reactie, beide uiteraard heel excited en veel spanning rondom de ontmoeting, maar Callas met zo veel 'vuur' (wat haar uiteraard juist prachtig maakt) en Prisca lijkt veel steadier in haar emoties. Dat lijkt wel heel positief voor waarvoor je haar hebt gekocht!
En dat Quarbonne zo groot is! Dat had je hem van de fotos niet gegeven, enig idee hoe groot hij is?
bribro schreef:Hoi Monique,
Misschien een vreemde vraag maar stel hem toch maar. Waarom laat je Poupette niet in haar oude box naast Callas staan totdat je zover bent dat Poupette en Quarbonne samen kunnen gaan wennen aan hun nieuwe boxjes? Dan heeft ze in ieder geval steun van Quarbonne en is het misschien minder heftig voor haar? Maar misschien heb je er een goede reden voor om haar nu al over te zetten.