Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paula1990 schreef:Nou niet dusdie doen rijden (wedstrijd,clinic,trainingen) maar meer ook echt niet hoor geloof mij maar daar zijn de grooms (hulpjes) voor..
Citaat:Voor mensen die niet overtuigd zijn, mensen ga eens een kijkje nemen bij een zogenaamde topsportstal.
Denken jullie nou echt als het om big bucks gaat dat het gevoel van een paard nog enige rol speelt.
anneve schreef:Citaat:Voor mensen die niet overtuigd zijn, mensen ga eens een kijkje nemen bij een zogenaamde topsportstal.
Denken jullie nou echt als het om big bucks gaat dat het gevoel van een paard nog enige rol speelt.
Wat een vreemde uitspraak voor een paardenhandelaar.
Ja ik denk het niet alleen, ik weet het zeker. Ik ga overal kijken, ik zou willen dat anderen dat ook zouden doen. Het minste gevoel tref je aan bij de paardenhandel, daar gaat het alleen om geld. Jaren trainen met een dier hou nl. je niet vol zonder liefde voor het vak.
btw: Anky hoeft het echt niet voor het geld te doen hoor, maar zij is dan ook een van de weinige (ik denk zelfs de enige) in Nl. in deze positie.
Nakisha schreef:Waarom moet eigenlijk getoond worden ''hoe het niet moet'', al IS het maar voor een paar minuten??? Allemachtig, ik vind die foto's behoorlijk heftig hoor.
Ik vind dit niet kunnen, zelfs niet voor een paar minuten. Sorry.
Citaat:Wat ik moeilijk vind is dat voor mij de weg het doel is.
jirina schreef:anneve schreef:Maar ze leidt haar paarden niet op voor het geld.
Hmm.. niet voor het geld maar om te winnen.
En winnen= meer bekendheid, meer klanten, meer paarden, meer geld..
jirina schreef:anneve schreef:Maar ze leidt haar paarden niet op voor het geld.
Hmm.. niet voor het geld maar om te winnen.
En winnen= meer bekendheid, meer klanten, meer paarden, meer geld..
_angela_ schreef:Natuurlijk rijdt Anky omdat ze graag met paarden bezig is. Dat ze zoveel paardrijd, is omdat ze daar haar geld (dik) mee kan verdienen.. En eerlijk is eerlijk: ik zou wat dat deel betreft graag in haar schoenen staan. Van de andere kant: ik zou ook niet zoveel willen rijden dat ik geen tijd heb om "gewoon" met mijn paard bezig te zijn. Ze niet begonnen met paardrijden om uitsluitend daar haar geld mee te verdienen. Het moet ook niet gemakkelijk zijn om van je hobby je werk te maken, en te moeten blijven presteren. Dat gaat haar gemakkelijk af (helaas, ik ben geen fan van haar rijstijl), maar ze zit wel met werk en hobby in een. Als ik zie hoe dat rijden veranderd is, dan denk ik dat ondertussen de hobby heeft plaatsgemaakt voor wat nu voornamelijk werk is... (maar goed, kan natuurlijk niet in haar hoofd kijken)
Rhodos schreef:Detour: Waarom moet er minder roze over Anky nagedacht worden? Omdat jouw mening heilig is? Omdat jij vind dat jij gelijk hebt?