Zadeldiefstallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki_

Re: [centraal] zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:47

mirm schreef:
Ideaal hoor een zadelslot! Ik heb mijn zadel nog daardoor!! Ik hoorde trouwens dat er een paars/rode audi gezien was bij die diefstallen in Vlist. Goed opletten dus, want ze komen eerst voor verkennen!!!

hmm.. mijn tante heeft toevallig de 16de het kenteken van een rood vw busje opgeschreven, omdat die ópvallend vaak,achter elkaar, langs onze stal gereden is..

miranda85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:10

maar de politie doet er toch niks mee... dat is zo jammer eraan.
van de week was er een man de situatie in de zadelkamer aan het bekijken. nadat hij in de gaten had dat hij in de gaten werd gehouden is hij weggerent. de auto stond al klaar om weg te rijden....

peter r de vries moeten we inschakelen...!!! dat helpt!

diana19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:25

ik heb gehoord dat er op de manege de treek hoeve de zadels zijn gestolen is niet ver van me huis vandaan wand ze velden dat zilver busjes met een man met nette pak vlak voor ons manege stond waar ik staat en een vrouw die kan die bij ons staat is trug gereden die busje reet mooi door ze is nog stuk achter hem aan gereden waar die heen ging wand anders neem ik me zadel maar mee naar huis toe wand ik heb geen zin dat mij zadel straks weg word gejat neem hem mooi vd week mee naar huis

diana19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:28

dit moet op houden dat gejat steets van zadels
er moet eind aan komen

x_Roosje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:15

ja idd dat stelen wrm doe je dat? sommige doen het alleen maar voor het geld dat ze kunnen krijgen.
Bij ons op de manege zijn er ook weleens zadels gestolen Verdrietig maar ja wat doe je eraan toch??
nu is het gelukkig niet meer bij ons maar je ontkomt er niet aan, ze komen wel binnen denk Verdrietig
Gelukkig is mijn zadel nooit gestolen.
Ik leef wel mee met degene waar het wel is gebeurd Ach gut want je maakt me wat mee zeg
gr. Roosje

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:03

Bij ons op de manege zijn vanacht +- 28 zadels gejat .
zadels van pensionklanten en van de manege ponys .
Ze wisten alles precies te vinden .
ze hadden ook nog 2 ponys los gelaten die buiten op het erf gras stonden te eten die dus ook makkelijk weg hadden kunnen lopen .

De manege zit in gelderland in ammerzoden .

Gr miranda

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:12

Ze komen dus weer deze kant op.
Ik heb mn zadel nog steeds thuis en blijf het ook zo houden, dan ,maar slepen elke dag.

Elke keer als er bij mij een vreemde auto heel langzaam voorbij komt schrijf ik het kenteken op.
(hoezo argwaan Tong uitsteken )

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:17

je kunt idd maar beter het zekere voor het onzekere nemen want het is zo gebeurd zondar dat je iets hoord .

bij ons heeft niemand iets gehoord of gezien .

tis echt gewoon balen .

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:19

Bij mij ruim een jaar geleden ook niet.
Ik heb ook gelijk iedereen in de buurt gewaarschuwd.
(aangezien de politie er niks mee doet )

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:22

balen is dat he .

wilde zelf hier op bokt goed onder de aandacht brengen maar kan helaas geen toppic erover openen omdat er een centraal toppic over is .
maar daar bereik je helaas minder mensen mee als met een gewoon toppic .

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 00:17

Ammerzoden ligt vlakbij mij, (orthen, den bosch) .Ik ga mooi morgen mijn zadels mee naar huis nemen. Het komt mij nu toch een beetje te dichtbij.
Ik zal morgen ook de staleigenaar hiervan verwittigen.

Uzansa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:31

ja ik zit danook op die manege in ammerzoden waar het van de week is gebeurd, dit is gewoon echt triest dat je van die mensen hebt.alle pesionklanten hebben gelukkig wel allemaal een huur/leen zadel gekregen! maar daar heb je je eigen zadel niet mee terug.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 09:34

zadels gejat bij de Treekhoeve in Leusden?!? Echt?? Kan iemand dat bevestigen? (of hopelijk: ontkennen)
Dat is vlakbij onze stal. Bloos!

Oh oh, alles is heel goed beveiligd bij ons, en mijn spullen zijn goed verzekerd, maar ik moet er toch NIET aan denken dat mijn topzadel straks weg is. Toch maar meenenen dan? (ook zo lastig). Moeilijk, moeilijk...

Ivana2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 21:59

hee
in de vlist hebben ze gelukkig niks meegenomen, er lag niks bruikbaars(manegezadels)
ze zijn ook gezien in een audi Q7!!
ze komen eerst informeren of er stallen leeg zijn, of ze vragen de weg!!
mijn paardje staat ook in vlist gestald ( niet bij tot hier an toe) maar daar zijn ze niet geweest!!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:35

Vorige week donderdagavond (24e) liep een 'vreemde' man het hek van onze zadelkamer (alphen a/d rijn) te bestuderen. Toen iemand alarm sloeg, rende ie snel weg.

Half november zijn ze bij ons geweest (zoals je 3 pagina's terug kunt lezen, gepost door Odin). Sindsdien hebben we een dik hek voor de zadelkamer. Het 'vreemde figuur' was de ophanging e.d. aan t bestuderen.

Hoop dat dit ze afschrikt Duivel !!

En dat ze niet weer komen Verdrietig

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:46

bij ons op de amnege was op ;t bord in de hal geschreven dat er op reyerbos 2 mannen waren gesignaleerd en dat ze naar zadels opzoek waren ofsoiets.. weet 't neit precies maar omg. ridderkerk opletten !

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 17:56

dierfysio schreef:
zadels gejat bij de Treekhoeve in Leusden?!? Echt?? Kan iemand dat bevestigen? (of hopelijk: ontkennen)
Dat is vlakbij onze stal. Bloos!

Oh oh, alles is heel goed beveiligd bij ons, en mijn spullen zijn goed verzekerd, maar ik moet er toch NIET aan denken dat mijn topzadel straks weg is. Toch maar meenenen dan? (ook zo lastig). Moeilijk, moeilijk...

jup... helaas.. moet het bevestigen...
rond de 19 zadels weg... Verdrietig Boos! (kan er toch zo woedend om worden!!!! ik zou er de eerste paar nachten niet kunnen slapen... gewoon het idee dat er mensen snachts op terein komen... als ze in de stal kunnen komen.. kunnen ze ook bij de paarden komen toch??? (zadelkamer is bij stallen) )

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:00

pubelia schreef:
Boos! ben net gebeld dat mijn zadel is gestolen. Boos! hebben de kasten opengebroken, en wisten precies welke zadels van waarde waren en welke niet van waarde waren. De goedkopere zadels hebben ze laten liggen, en de duurdere hebben ze mee genomen, waaronder dus ook de mijne Boos!

bij ons ook.. er was maar 1 merk weg...
ze hebben een kruiwagen mee genomen.. dus de zadels in de kruiwagen gegooit en weg gerend met kruiwagen, ergens in het bos geparkeerd denken we.. en dan met kruiwagen en al de auto in...

alles was goed beveiligd... dikke deuren...alarm... ieder kast z'n eigen slot.... toch was elke kast open (en dan zijn er 2 zadelkamers met dikkke dueren en alarm... allebij open... allebij alarm door geknipt)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:04

_Nelleke_ schreef:
Vorige week donderdagavond (24e) liep een 'vreemde' man het hek van onze zadelkamer (alphen a/d rijn) te bestuderen. Toen iemand alarm sloeg, rende ie snel weg.

Half november zijn ze bij ons geweest (zoals je 3 pagina's terug kunt lezen, gepost door Odin). Sindsdien hebben we een dik hek voor de zadelkamer. Het 'vreemde figuur' was de ophanging e.d. aan t bestuderen.

Ahum.. schaam schaam schaam..

Zat vanavond bij me ouders aan tafel te vertellen over dit voorval. (Mensen op de manege hadden al gezegd dat desbetreffende vreemde man een beetje op mijn vader leek..) Zegt me vader: 'Oohh dat was ik gewoon hoor.. was gewoon geinteresseerd of dat hek een beetje degelijk was.'

En mijn vader loopt altijd vrij snel dus leek het net alsof ie wegrende.. Vork Maar hij liep waarschijnlijk gewoon snel naar de auto omdat me zusje al zat te wachten.

Zit hier op bokt me eigen vader te beschuldigen.. Bloos

*Schaamt zich erg diep*

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:10

_Nelleke_ schreef:
_Nelleke_ schreef:

Ahum.. schaam schaam schaam..

Zat vanavond bij me ouders aan tafel te vertellen over dit voorval. (Mensen op de manege hadden al gezegd dat desbetreffende vreemde man een beetje op mijn vader leek..) Zegt me vader: 'Oohh dat was ik gewoon hoor.. was gewoon geinteresseerd of dat hek een beetje degelijk was.'

En mijn vader loopt altijd vrij snel dus leek het net alsof ie wegrende.. Vork Maar hij liep waarschijnlijk gewoon snel naar de auto omdat me zusje al zat te wachten.

Zit hier op bokt me eigen vader te beschuldigen.. Bloos

*Schaamt zich erg diep*

wahahhahahahaha ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:40

Manege Zonneveld in Baarn is helaas ook de banketstaaf geweest.....

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:21

ankie1 schreef:

Wanneer , hoeveel en wat voor (merk)zadels ?

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:32

op dezelfde manier als bij de treekhoeve... en geloof dezelfde mer zadels... (heb ik gehoort)

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:15

Beber schreef:
ankie1 schreef:

Wanneer , hoeveel en wat voor (merk)zadels ?

Kijk hier maar even staat uitgebreid bericht van mij op pagina 2

Dure zadels geroofd in Baarn

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:41

Bedankt, maar had het inmiddels al gevonden.
Weer hetzelfde liedje.