Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vidya schreef:Ik had drie paarden op de planning en alledrie waren een dag voordat ik ging kijken verkocht. Soms al binnen 3 dagen.
Jammer, maar ik zit ook in een kleine vijver te vissen met de wat flegmatieke braveriken die er wel leuk uitzien en een proefje kunnen lopen, maar ook makkelijk mee te nemen zijn buiten. Deze paarden zijn schaaaaaaarrsss..
Ga daar eens op fokken!!;)
Earth schreef:vidya schreef:Ik had drie paarden op de planning en alledrie waren een dag voordat ik ging kijken verkocht. Soms al binnen 3 dagen.
Jammer, maar ik zit ook in een kleine vijver te vissen met de wat flegmatieke braveriken die er wel leuk uitzien en een proefje kunnen lopen, maar ook makkelijk mee te nemen zijn buiten. Deze paarden zijn schaaaaaaarrsss..
Bij flegmatieke braveriken denk ik aan Gelders bloed.
Benzz schreef:Earth schreef:[
Bij flegmatieke braveriken denk ik aan Gelders bloed.
Ik niet![]()
![]()
Geldersen staan bekend als braaf, maar zijn vaak koel in de kop en warm in het werk. En zo braaf zijn ze tegenwoordig niet meer. Ik volg de gelderse fokkerij al ruim 20 jaar.
vidya schreef:Ik had drie paarden op de planning en alledrie waren een dag voordat ik ging kijken verkocht. Soms al binnen 3 dagen.
Cioccolato schreef:Een budget van 4 a 5 is ook niks.. dan zit je ook een beetje in de onderste laag, dus met wat dingetjes
Lynn_Nikita schreef:Cioccolato schreef:Een budget van 4 a 5 is ook niks.. dan zit je ook een beetje in de onderste laag, dus met wat dingetjes
voor een recreatie pony die rijtechnisch nog groen is vind ik dat zelf meer dan genoeg geld
hoeft geen sportieve pony te zijn die al een proefje kan lopen, mag een koudbloed of kruising zijn, hoeft niet de sterren van de hemel te lopen maar gezond vind ik wel een dingetje.
En dan zelfs met een kleine bemerking kan ik leven maar zeker niet kreupel, maanblind etc
boemel schreef:Klinkt positief Oskarrino!
Ik zou ook denken dat 5k wel netjes is voor een simpele pony.
Mijn hoefsmid kreeg een brave kinderpony aangeboden. 25 jaar oud en eur 3500,00. Dat vond hij teveel en eur 3000 geboden en dat werd m dus niet. Dat vind ik dan best absurd voor zo’n oud dier.
LN, welke stokmaat en leeftijd zoek je eigenlijk?