Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:Fijn!
Mooie Caya!
Mijn vorige paard was ook een bonte, ik heb er echt een zwak voor.
Is smurf ook zo blij met zijn speelballen? Die heb ik ook beide voor M haha, hij is er erg blij mee.
[ [url=m/CzJ3xE.jpg]Afbeelding[/url] ]
kellykeuhh schreef:K_nolan;
Knap dat ze het zo goed opneemt! Zelf vind ik het altijd heel belangrijk dat de rem erop zit! 1 van mijn paardjes heeft bij onze vorige trainer ook de one-rein-stop geleerd. Ook een heel handig dingetje waar je in de toekomst voordeel van kan hebben!
Blaze;
Wat kunnen jullie goed vlechten! Hij lijkt me ook behoorlijk groot of geven de foto’s een vertekend beeld? Knippen en wassen vinden ze hier wel relatief oke. Onze hengst geeft hier niet om, zelfs zijn hoofd mag je met de tuinslang afspuiten. Onze merrie vind het wat minder prettig maar zolang ik geen gekke dingen doe tolereert ze het wel.
Eknimcaya;
Wat grappig dat ze nu besluit dit te gaan doen! Je ziet het inderdaad wel aan haar hoofd!Imposant is ze zeker wel!
Phuddle:
Ow;; wat heeft die voorgehad? Veilige reis morgen!
Die voerballen lijken wel erg leuk! Vrees alleen dat ze hier dan weer gaan ruzie maken. Mijn halfarabje vindt het meestal niet zo fijn als een ander paard er met “zijn” eten vandoor gaat, en onze hengst vind het dan weer superfijn om alles in zijn mond te steken en ermee weg te rennen..![]()
Vandaag ook lekker in de sneeuw wat foto's gemaakt van mijn jong geweld.
Dit is onze hengst; kortweg; Star
[ [url=m/a02uqC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze merrie; Tiara
[ [url=m/83Dk6f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn halfarabje; Namasté
[ [url=m/I3TQ2v.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn mini-shetje had er vandaag geen zin inDan maar een oude foto;
[ [url=m/yTuR1I.jpg]Afbeelding[/url] ]