Vandaag waren we als zebra onderweg. Op stal werden we eerst nog "uitgelachen" maar we waren wel de enigen die niet door dazen en vliegen belaagd werden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Nala vond het wel grappig en was helemaal niet bang, maar we hebben toch maar de route door het dorp in plaats van het bos terug genomen. Maar daar was het niet veel beter
We zaten net rond plastic ophaal tijd en mensen renden nog snel naar buiten met klapperende plastic zakken, de ophaalwagen zat achter ons waar de mannen met luid gekraak de zakken in slingerden... En er waren mensen bezig op een plat dak, waar ook veel machines en lawaai bij kwamen kijken. Dingen werden van het dak af naar een half lege aanhanger in gegooid, uit een andere aanhanger werden dingen met luid gekraak en geschuif uitgehaald. Nou, toen hadden we alles gehad, dacht ik 
(lees ook weer veel lawaai en onverwachte bewegingen). En op het einde uiteraard nog langs een kudde spelende koeien 
ze is echt haar gewicht meer dan in goud waard 

Sintara schreef:Mooi relaxt gesprongen. Moest ze gesedeerd voor de tandarts?
Meer als een pasje naar voren of een pasje naar achteren kwam er niet van, mijn brave ding 

lief dat je je paardje ook aan iemand anders gunt. pien_2010 schreef:Zonet al je topics bijgelezen Nala. Proficiat nog met je 12 jarig paardje. Ze ziet er mooi uit, gelukkig met een bijzonder fijne uitstraling. Nala is blij met je.
De foto van Nikki is erg mooi. Leuk dat je dat gedaan hebt. Helaas kon ik niet meer in je ITP topic reageren want is langer als 2 weken geleden.
Ik wens je nog vele gelukkige jaren met Nala.

Perfecte pony