Ik zou graag dit weekend nog een roze boom vinden, maar ik weet niet of dat haalbaar gaat zijn ivm de corona.

Haha ja, ik had me uitgeleefd en Aliaa die vindt dat gewoon oke.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar van het ene moment op het andere hield ze haar mond stil. 
Dus ik heb er toch maar snel een gaatje bijgedaan.

Opstappen en wegrijden.

Berryz schreef:Heeft ze geen wolfstandjes? Mijn merrie heeft er een en neemt knabbelt ook overdreven op een metalen bit. Haar rij ik ook bitloos, maar ik vind ook dat ze een bit moet kennen voor als ik haar voor een of andere reden moet verkopen.

Ze heeft de grond zitten af snuffelen zoals een hond. 

Zo apart dat sommige paarden koeien eng vinden. 
Mijn moeder is ook echt dol op die knol.

En die negeren Aliaa compleet.

Retjethorse schreef:Ik snap ook echt niet wat er eng is aan die varkens, want ze bewegen amper en knorren wat. That's it.
Ik veronderstel dat ze zichzelf aangetikt heeft tijdens het lopen.

YvonneV schreef:Apart zeg.Retjethorse schreef:Ik snap ook echt niet wat er eng is aan die varkens, want ze bewegen amper en knorren wat. That's it.
Heel veel paarden zijn bang voor varkens. Het zijn wel natuurlijke vijanden.
Ik weet een manegehouder die eens een varken voor zijn verjaardag kreeg. Hij stond in een box naast de ingang. Hij heeft hem weg moeten doen want er durfde heel veel paarden de stal niet meer in.
En dat hij daarvoor zijn varken moest wegdoen, zonde.
Retjethorse schreef:Ik snap ook echt niet wat er eng is aan die varkens, want ze bewegen amper en knorren wat. That's it.![]()
De mama was heel erg blij.
Muzanna mag vast niet oefenen op de koetjes?
Stiekem zou ik graag met Aliaa eens een koeienclinic meedoen. Ben heel benieuwd hoe ze erop zou reageren en of ze ook fanatiek zou worden. 
Zoals nog zoveel andere zaken.
Lijkt me echt gaaf om met koeien te werken en volgens mij zou Aliaa dat ook nog graag doen.
Het ziet er op de foto wel dramatischer uit dan het eigenlijk is hoor. 
Het wondje staat mooi.
Ook uitdoen ging goed, maar ik moet nog steeds mijn trucje toepassen.
Hopelijk kunnen we snel vertrouwen opbouwen met dit bit.