Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maddoxx schreef:Hmm jammer, even een tegenslag(je). De stal die ik op het oog heb heeft geen plek vrij.
Hoe gaat het bij de rest?
Danache schreef:Ik plaatste ook een hele tijd geleden dat het op de (meerjaren) planning stond om een paard aan te schaffen met mijn vriend. Ons eerste paardje staat nu een weekje bij ons op stal! We hebben haar 4 weken op proef om te zien of het ook echt een match voor ons beide is.
Wat ik grappig vind, is dat het avontuur nu pas eigenlijk begint. En ik heb er zoveel zin in!
En grappig om te lezen dat veel mensen op een paard uitkomen wat totaal niet is wat ze zochten. Zo ook hier
xelodi schreef:En hoe gaat het nu? Is het een match? Op welk paard kwam je uiteindelijk uit en welke had je voor ogen?
Heb je een foto? Zo veel vragen hahaha
Steffi4 schreef:En toen...was daar de advertentie van mijn droompaard![]()
Zou ik gaan kijken...help!
Amber_anne schreef:Hier nu 2 maanden een pony staan maar bah wat valt het tegen in de winter. Koud en nat en vooral heel donker
Ben benieuwd hoe het bevalt in de zomer, tot nu toe bikkelen we rustig door op ons eigen tempotje
Maddoxx schreef:Ah ja dat kan ik me wel voorstellen.
Zoeken jullie nu al een verzorgster erbij? (onderschrift). Niet verwijtend, gewoon geïnteresseerd.
Farjen schreef:Mijn nieuwe paard komt volgende week![]()
Via via in contact gekomen en een foto gekregen van het paard begin januari en ik kreeg het paard niet meer uit mijn hoofd. 2 weken later eindelijk kunnen gaan kijken en ja..Hij past voor 90% in mijn eisenlijstje dus dat heb ik nog goed gedaan
![]()
Gelukkig heeft de nieuwe stal een binnenpiste, wat een weer nu!Veel moed voor degene die hierin trainen!
Farjen schreef:Mijn nieuwe paard komt volgende week![]()
Via via in contact gekomen en een foto gekregen van het paard begin januari en ik kreeg het paard niet meer uit mijn hoofd. 2 weken later eindelijk kunnen gaan kijken en ja..Hij past voor 90% in mijn eisenlijstje dus dat heb ik nog goed gedaan
![]()
Gelukkig heeft de nieuwe stal een binnenpiste, wat een weer nu!Veel moed voor degene die hierin trainen!