Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk topic! Zal hem straks eens goed doorkijken. Ze is er echt veel beter uit gaan zien!!!
Van mij mag ze altijd wel zo blijven
Het is nogal een eenkennig paardje. Als anderen haar mee willen nemen ergens heen gaat ze echt geen kant op, tenzij ik er zelf bij loop, heel apart. Dus zijn genoeg mensen die even willen aaien maar ze gaat liever weg

nog een stukje doorgefietst toen omgedraaid. Kwam ineens een auto keihard de bocht omgescheurd op mijn weghelft!! Dan knijp je m wel even
maar Zilver was niet bang. Dat verbaasde mij. Ik ben tevreden 
.
Cera_D schreef:Art voor jullie lijkt het misschien alles heel snel gaat, maar ik ben al heel lang met hem bezig, met zadeltje erop en hier aan wennen en er over heen hangen. En mijn paard geeft heel duidelijk aan naar wat hij fysiek en mentaal kan en daar luister ik altijd naar.

Dat lijkt me ook wel wat later met mijn gup. Maar weet nog van mijn oude verzorgpaard dat ze de fiets gewoon omver loopt als ze iets engs in de berm zag (en dat was als ik erop zat en een vriendin mee fietste
) 

SBravour schreef:Ook hier vind ik weer dat je lang hoge druk houdt, zonder genoeg druk-weg beloningen. Maar ik weet niet of je open staat voor tips.

Mensen die het er niet mee eens zijn mogen gerust opbouwende kritiek geven wat mij betreft!
Hij was met zijn voorbenen over de stang van de mestkar gegaan en kon daarna niet meer terug. Hij heeft echt heel lang daar gestaan.. Sukkel.. Gelukkig kon ik hem zelf makkelijk eruit halen en is hij geen paniekerig paard.
Voortaan ook maar een ketting om het hek.
Wel weer winst gereden 2x maar de vaardigheid was een soort rodeo rondje