Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Veraaaaah schreef:Geloof me dat meisje waar hij van was die mishandelde hem pas... dan had hij het bij de manegelessen zeer goed..
Veraaaaah schreef:Ik weet zeker dat de manege zijn uiterste best heeft gedaan. Dit doen ze namelijk voor alle paarden! Hoe het verder met de eigenaresse en de manege zit weet ik niet.. daar kan ik zelf niet over oordelen. De kinderen waren dol op hem en hij kreeg meer dan genoeg aandacht en liefde!
welmoed__ schreef:Veraaaaah schreef:Ik weet zeker dat de manege zijn uiterste best heeft gedaan. Dit doen ze namelijk voor alle paarden! Hoe het verder met de eigenaresse en de manege zit weet ik niet.. daar kan ik zelf niet over oordelen. De kinderen waren dol op hem en hij kreeg meer dan genoeg aandacht en liefde!
Maar dan nog, hoe kan jij zeggen dat de manege goed voor hem was als zij die pony in de lichamelijke conditie dat hij was, nog in de manege lessen liet lopen? Ook al liep hij er niet veel, hij had daar gewoon niet in mee moeten lopen!
Veraaaaah schreef:Ik weet zeker dat de manege zijn uiterste best heeft gedaan. Dit doen ze namelijk voor alle paarden! Hoe het verder met de eigenaresse en de manege zit weet ik niet.. daar kan ik zelf niet over oordelen. De kinderen waren dol op hem en hij kreeg meer dan genoeg aandacht en liefde!
Veraaaaah schreef:Kareltje kreeg voldoende eten, is netjes geschoren. Liep niet veel manege lessen omdat dit uiteraard ook niet ging (fysiek) en is na zo'n 2 maanden weer weggegaan. Daarvoor stond hij op pension en was hij van een jong meisje