Gelukkig waren er geen grote schepen langs geweest anders was ik hem waarschijnlijk wel kwijt geweest haha! 
Ook gelijk even een topic gemaakt.

[ITP] Prachtige zonsondergang aan het water.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig waren er geen grote schepen langs geweest anders was ik hem waarschijnlijk wel kwijt geweest haha! 

Heb alvast een voorproefje van Menno, heb ook hele leuke foto's van hen samen maar geen zin om met dit weer achter de pc te zitten dus de rest komt morgen denk ik! 
)

Dus Annie gezadeld en zij er op! Ging eigenlijk best heel goed.
Ze liep NIET kreupel
in geen een gang en ze heeft zelfs op beide handen een rondje gegaloppeerd. Echt super fijn dus! Wel erg stresserig en heeeel erg op mij gericht. Ik stond in het midden van de wei en ze wilde alleen maar naar mij toe. Vind ik wel een leuk ding om te oefenen, dat ze wat zelfstandiger gaat worden. Natijd zijn ze nog fijn het water in geweest! 
Echt een wijf!

Ik heb in tijden niet zo fijn gereden! 
Ze is heel breed (maar extreem glad
) en ze liep zo fijn in aanleuning.. Had echt zo weinig in mijn handen.. In draf gebruikte ze haar rug zo goed dat ik echt als een schommelstoel zat zooo fijn! Heb er maar 15 minuten op gezeten ofzo, toen direct afgestapt na een hele fijne draf. Ben echt een beetje verliefd, zo fijn!

Ik vind het echt een fijn hoofdstel en Annie heel mooi staan. 
Heb je het hoofdstel al binnen?