Ja ik heb een youtube kanaal.
Je kan kiezen welke filmpjes je openbaar wilt. Ik heb een aantal bijvoorbeeld compleet privé. Alleen ik kan die zien. En een aantal zijn alleen via een link te benaderen. Dan zijn ze niet te vinden als je zoekt op yt of google. Dan kan je ze alleen openen als je de link hebt.
Net als FB eigenlijk kun je kiezen welk filmpje je openbaar wilt hebben en welke niet.
Ook kan je instellen of je commentaar wilt toestaan op je filmpjes. Ik heb commentaar uit staan. Daar zit ik niet op te wachten. Er zijn altijd van die flapdrollen die wel wat ze zeiken hebben. Dat hoeft van mij niet. Wel heb ik ingesteld dat je een filmpje kan liken of disliken. Maar ook dat kun je uitzetten. Zodat je filmpjes enkel alleen te bekijken zijn. En niemand er op kan reageren of raten.
Even een screenshot vanuit het stalen ros met de chestmount.

Ik wil de camera graag op mijn helm kunnen doen, maar daar leent mijn helm zich niet echt voor. Binnenkort wil ik toch een nieuwe helm, dan moet ik maar rekening houden met kopen of er makkelijk een camera op kan of niet. 
De chestmount vind ik te laag voor de motor. Maar met paardrijden vind ik die juist wel weer een mooie hoogte hebben!