Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oji schreef:Duhelo is volgens mij geen moderator van dit topic en dus is haar opmerking gewoon de opmerking van een poster, net zoals de opmerkingen van alle andere posters.
Begrijp ik goed dat volgens jullie alleen TS nog in dit topic mag posten, en dat we allemaal ons mond moeten houden tot TS zich weer meldt? Dat zou wel een hele nieuwe bokt regel zijn volgens mij.
Speculeren over wat er met Cookie gebeurd kan zijn is volgens mij gewoon on topic aangezien dit een topic over het wel en wee van Cookie is.

Ik denk dat de casus in het najaar wel een vervolg krijgt, volgende week wordt het weer slecht weer
oji schreef:Wat gruwelijk vervelend is, is dat TS een topic start over een casus, ons met allemaal spannende cliffhangers aan zich probeert te binden en vervolgens niets meer van zich laat horen.
Ja, dat is haar goed recht, maar nee, ik vind het niet sympathiek naar de volgers van de casus.
Maar heel eerlijk, ik denk dat Cookie inmiddels Salami is en dat er gewoon niets meer te melden is.
:Agossie schreef:Graag on topic blijven en niet de discussie over of het wel of niet lang duurt en hoe dat aangegeven zou moeten worden blijven voortzetten. Dank voor de medewerking.
Heb je niet op facebook dus kan daar niet kijken ( voor t geval anderen het noemen).
ik heb der gesproken via fb maar ze zit nooit meer op bokt helaas