Casus: "Cookie de ontembare" ... Of toch niet?!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:55

Duhelo is volgens mij geen moderator van dit topic en dus is haar opmerking gewoon de opmerking van een poster, net zoals de opmerkingen van alle andere posters.

Begrijp ik goed dat volgens jullie alleen TS nog in dit topic mag posten, en dat we allemaal ons mond moeten houden tot TS zich weer meldt? Dat zou wel een hele nieuwe bokt regel zijn volgens mij.

Speculeren over wat er met Cookie gebeurd kan zijn is volgens mij gewoon on topic aangezien dit een topic over het wel en wee van Cookie is.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:05

TS heeft 2 maanden geleden voor het laatst op bokt gepost.

*knip*

Elise heeft een eigen bedrijf en ik kan me zo voostellen dat het door deze weersomstandigheden ineens nog druk geworden is want je hebt liever je paard beleerd als overdag de zon lekker schijnt dan dat de ijzel zo dik ligt dat je niet meer je oprit afkomt. ;)

Cool down en heb geduld! En degene die zo ongeduldig zijn en alleen maar smiley's kunnen posten omdat het zo 'oneerlijk' is dat ze niet meer reageert kunnen ook gewoon een pb sturen met de vraag; "Joh, ik vroeg me af hoe het met Cookie gaat? Krijgen we nog een update?".

Heb je gelijk duidelijkheid en niet half bokt op stang gejaagd.
Laatst bijgewerkt door A_nouk op 13-09-16 07:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Speculatie verwijderd.

SayaJones

Re: Casus: "Cookie de ontembare" ... Of toch niet?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:17

Wat een ophef zeg :')
Gaan we nu ineens mensen verbieden om in het topic te posten? Alsof het zó vervelend is dat je een topic heulemaal moet open gaan klikken omdat iemand heeft gereageerd. Is ook heel veel werk :j
En ja, ik snap ook dat als je ziet dat iemand in het Cookietopic heeft gereageerd je hartslag met 180 slagen omhoog schiet omdat je ontzettend hoopt dat Elise nu eindelijk een keer dat missende puzzelstukje geeft waardoor je weer gerust verder kan met het dagelijks leven.
We missen nu zó veel omdat die ene update mist -O-

:roll:

Natuurlijk hoop ik dat Elise nog eens een update geeft, maar doen alsof je leven er vanaf hangt en mensen gaan verbieden dat je niet meer mag reageren in dit topic vind ik wel ver gaan..

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:23

Jongens jongens het moet hier niet gekker.

Ik vind het ook jammer dat we geen update krijgen en waarschijnlijk velen met mij.

Ik weet niet wat ts de rest van de week doet. Ik check haar bokt posts niet en stalk haar facebook niet.

Aangeven dat je nog interesse hebt in een update is toch niet zo erg? Misschien heeft ts niet in de gaten hoe leuk qe het topic vinden wn dat er zoveel meelezers zijn.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:37

oji schreef:
Duhelo is volgens mij geen moderator van dit topic en dus is haar opmerking gewoon de opmerking van een poster, net zoals de opmerkingen van alle andere posters.

Begrijp ik goed dat volgens jullie alleen TS nog in dit topic mag posten, en dat we allemaal ons mond moeten houden tot TS zich weer meldt? Dat zou wel een hele nieuwe bokt regel zijn volgens mij.

Speculeren over wat er met Cookie gebeurd kan zijn is volgens mij gewoon on topic aangezien dit een topic over het wel en wee van Cookie is.

Inderdaad, ik ben geen moderator dus mijn posts hier zijn gewoon als zwarte gebruiker. ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:38

Ik snap niet waarom mensen steeds in een topic moeten posten wanneer het daar al een tijd stil is. Laat het topic gewoon met rust, er komt vanzelf een update. Op een ander forum wordt een topic gewoon gesloten en gaat pas weer open als TS daarom vraagt zodat je niet steeds van die nutteloze berichten erin krijgt.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:48

Bedankt allemaal voor het heerlijke vermaak, de verontwaardiging en oprechte geïrriteerdheid over zoiets futiels als een smilie in een topic :)) _/-\o_

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:49

Ga toch van het weer genieten jongens. :')

Ooit komt er wel een update.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:55

Of niet... Dan gaat het leven gelukkig ook door. :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 09:00

Ik vind jullie echt hilarisch met zijn allen :))
Ga zo door, jullie weten mijn saaie ochtend weer op te vrolijken :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 09:04

Goede start van de maandag dit inderdaad :+ Ik denk dat de casus in het najaar wel een vervolg krijgt, volgende week wordt het weer slecht weer ;)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 09:42

assie schreef:
Bedankt allemaal voor het heerlijke vermaak, de verontwaardiging en oprechte geïrriteerdheid over zoiets futiels als een smilie in een topic :)) _/-\o_

Het is dan wel geen cookie update maar ook best vermakelijk toch :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:33

oji schreef:
Wat gruwelijk vervelend is, is dat TS een topic start over een casus, ons met allemaal spannende cliffhangers aan zich probeert te binden en vervolgens niets meer van zich laat horen.
Ja, dat is haar goed recht, maar nee, ik vind het niet sympathiek naar de volgers van de casus.

Maar heel eerlijk, ik denk dat Cookie inmiddels Salami is en dat er gewoon niets meer te melden is.

Ja, of hij leefde nog lang en gelukkig als eenhoorn op het groene weiland met allemaal regenbogen.

8)7

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 07:35

Moderatoropmerking:
Graag wil ik jullie aller eerst attenderen op de moderator opmerkingen die eerder op pagina 32 door Agossie is geplaatst :) :

Agossie schreef:
Graag on topic blijven en niet de discussie over of het wel of niet lang duurt en hoe dat aangegeven zou moeten worden blijven voortzetten. Dank voor de medewerking.

Omdat de afgelopen twee pagina's, veelal bestonden uit popcorn reacties, waar blijft de update en specultaties heeft er gisteren een slotje op dit topic gestaan en zijn er enkele berichten verwijderd ofwel aangepast.

Omdat dit topic een mooie bron van informatie is maar ook leuk is om te volgen zouden wij het ontzettend jammer vinden als er op dit topic een permanent slotje moet komen.

We hebben dan ook besloten dat dit topic weer open gaat.
Echter wel met de dringende vermelding niet meer te vragen om status updates en vergelijkbare zaken. Houd het ontopic.

Uit eerder casussen van TS komt ook naar voren dan het soms langer kan duren voordat er een update is. Daarnaast is TS ook niet verplicht updates te blijven maken.

Graag hiervoor jullie respect!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:55

Hoi ts ,

Ik weet niet of je de berichten hier nog kan volgen met je drukte maar was benieuwd hoe het met jou en cookie gaat :) Heb je niet op facebook dus kan daar niet kijken ( voor t geval anderen het noemen).

(Om de modjes geen extra werk te geven aub geen opmerkingen dat er geen vraag mag komen omdat je denkt dat het de ts is, kom je snel genoeg achter of dat wel of niet is)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:00

Toevallig laatst op Facebook een reactie ergens van ts gelezen dat haar computer en Bokt het niet helemaal met elkaar eens zijn waardoor ze inlog problemen heeft. En gezien drukte geen tijd en energie heeft om te steken in het zorgen voor een betere communicatie tussen Bokt en haar pc.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:06

De TS kan op het moment vanwege ruzie met haar computer geen updates geven want hij wist met grote regelmaat haar berichten.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:15

Bedankt voor de update ! Begrijpelijk dat ze het niet heel handig vind om dat nog te moeten regelen.
Heeft ze een openbaar fb voor de mensen die willen volgen hoe het gaat ?

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:17

@Mondy, ja heeft ze wel maar staan geen cookieupdates op. Er stond ook laatst in haar reacties dat Cookie al enkele weken niets staat te doen op de wei :)

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:18

Ja je kan haar vrijblijvend volgen op Elise Buiten, ze post soms leuke foto's en filmpjes. Maar Cookie heb ik nog niet zien passeren.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:13

Ik had het idd op haar facebook geplaatst maar durfte het niet hier neer te zetten voor ik weer een rel veroorzaak :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:22

Jester_ schreef:
Ik had het idd op haar facebook geplaatst maar durfte het niet hier neer te zetten voor ik weer een rel veroorzaak :')

Ja hier ook, had even op Elise gereageerd, maar even geduld hebben dus!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:56

Haha schrikken jullie nu? :p :+ -O-

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:59

Jaa :') ik heb der gesproken via fb maar ze zit nooit meer op bokt helaas :(

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:00

Best wel eigenlijk :')