Jullie gaan veel te snel! Kan het niet eens bijhouden.
Hier ook een menner,maar geen menpony helaas.
Mijn dametje vandaag,vraag me af hoeveel dikker ze nog gaat worden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb een klein rondje gereden na een paar dagen plat te hebben gelegen. Nog geen 3km, dus echt een klein rondje. Maar ik kon het niet laten met dit weer.

Klein is hij trouwens ook niet meer haha. 
Blacky schreef:Iedereen lekker van het weer genoten vandaag? Het was net lente! Heerlijk.
Ik heb even snel een vraagje.. Vandaag bij Maaike even peesjes van mijn oude pony gepast, vinden jullie deze haar goed zitten? Dit is maat pony. (Grrrr witte pony's en zand)
[ [url=m/9IsGvc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan het bit.. Zit deze te krap of juist precies goed? Had ergens gelezen dat wanneer je 2 rimpels bij de mondhoek ziet dat het dan goed zit maar las ook weer ergens anders dat dat complete onzin is.![]()
[ [url=m/aZuajc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mij is ook altijd geleerd dat hij goed zit als je 2 rimpels ziet, maar ik moet zeggen dat ik zelf vrijwel nooit een bit gebruik en het ook even door anderen laat checken, dus ik durf daar geen uitspraken over te doen. 
Cabelona schreef:Gister met de dartmoors naar paard 2016 geweest, erg leuk! Eerst is er een pony aan de hand met een van de grooms meegeweest in de rassendefilé. Ondertussen samen met de eigenaar en een andere groom de pony's opgetuigd voor de rassenpresentatie. De vierspan mooi kunnen laten zien en er is een mooi verhaaltje over verteld. Pony's waren erg braaf, wat een heerlijk koele beestjes zijn het toch.
kwita schreef:Dat bitje lijkt prima te zitten ,heb geen verstand van peesjes....
Robin wat een leuke pony, vind hem wat weg hebben van mijn jaarling dat ook een kruising is maar dat kan ook toeval zijn. Hij word waarschijnlijk max 1.40 .
[ Afbeelding ]
En ik geloof dat iedereen je hier goed kan begrijpen, het is zo leuk een pony te hebben!

xApple schreef:Vandaag heb ik toch even opgezadeld. Door bovenstaand heb ik veel minder gereden de afgelopen tijd. In het bos/strand hebben we geen problemen maar langs de weg vind ik het nog heel erg spannend. Ik heb lekker veilig in de wei geredenOok nog een foto van haar nieuwe hoofdstel. Ik reed altijd bitloos maar ze is de laatste tijd veel pittiger dus heb er toch weer een bitje in gehangen. Heerlijk gereden. Ze is veeeel conditie kwijt maar dat bouwen we wel weer op.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

inowa schreef:Mijn dametje vandaag,vraag me af hoeveel dikker ze nog gaat worden.
[ [url=m/ScmPH3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ddPJ5b.jpg]Afbeelding[/url] ]
JolisaJ schreef:Is het bij jullie ook zulk prachtig weer?Ik heb een klein rondje gereden na een paar dagen plat te hebben gelegen. Nog geen 3km, dus echt een klein rondje. Maar ik kon het niet laten met dit weer.
Fijn dat je weer hebt kunnen rijden vandaag.
Ik ben de hele namiddag buiten geweest op de koets, al werd het tegen zessen wel frisser
Daarna heb ik mijn instructeur/pensionbaas nog geholpen met twee dubbelspannen. Lekker in het zonnetje
inowa schreef:xCarpediem; ze is 21 maart uitgerekend dus 3 weken nog.
Eline91 schreef:Eerst heerlijk gereden met Magic op de dressuurpiste, in het begin was hij wat druk maar naar het einde toe liep hij echt beter dan ooitDaarna heb ik mijn instructeur/pensionbaas nog geholpen met twee dubbelspannen. Lekker in het zonnetje

. Snappen vaak ook niet waarom een paard een behandeling nodig zou hebben. Cemlys schreef:Ik behandel zelf paarden en ja mensen snappen het vaak niet. Maar een klein paard is ook een paard. Snappen vaak ook niet waarom een paard een behandeling nodig zou hebben.

Ojajoh schreef:Hebben jullie ook wel eens verbaasde paardenmensen die het vreemd vinden dat je je pony net zo een luxe behandeling geeft als een groot paard?
Mooie foto's hoor!
) even een klein stukje buiten gereden met Simra. Mijn vader was mee op de fiets als mentale ondersteuning
. Sim was fris door de kou maar heeft
).

Gisteren eerst een aantal uur in de Divoza en EJ rondgehangen. (Ben echt zo'n treuzelaar, heb wel zo'n 2 uur alleen al maar bij de cappen gekeken.. Wel of niet doen, wel of niet..
) En daarna lekker naar stal geweest! Paar rondjes door de bak aan de hand gelopen en geoefend met het 'niet over je baasje heen lopen en netjes op je beurt wachten'. Dit deed ze heel keurig. 

Hier gaat vandaag niks bijzonders gebeuren, wat een hondenweer zeg.