Tymone schreef:Mandy_B schreef:CubaLibre wat een mooi paard wordt het zeg. Lekkere spieren komen erop erg leuk om te zien! Waarom zou je hem niet zelf gaan starten?
Anne_GTI wat super dat hij is verkocht! ook al best wel snel of stond hij al langer te koop?
Tymone Ik heb ook eens een demo gezien van Annemarie ik ben erg over haar manier te spreken. Ze heeft ook heel veel goeie tips! Zij had toen ook de tip voor mij om het met twee longeerlijnen te doen gewoon heel simpel maar mijn paard liep er daarna gewoon in.
Ik ben ook helemaal blij! Zaterdag een dik bontje voor onder mijn zadel gekocht zodat deze toch iets beter ligt. En zaterdag alleen gehangen was alleen dus heb verder niks gedaan. Hij gaf geen kick, dus vandaag iemand erbij en gehangen en een rondje gestapt hij keek nergens na!![]()
Zijn galop is soms nogal wat robuust
[ [url=m/H6IaDc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u1Ih3T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het erin lopen is geen enkel probleem, het is echt het opsluiten.
Ga volgende week dinsdag waarschijnlijk kijken.
Lastig. Hopelijk heeft zij de oplossing. Het zit je nog niet echt mee

dat hoofd er ook bij. Ben benieuwd welke maat er op zn rug past straks 

). Ga zelf met jonge paarden niet te snel dubbele lijnen doen, gebruik liever een rubberen bijzet op zijn langste gaatje. Dat ze er een keertje tegenaan lopen en weten dat ze er niet dood aan gaan, that's it.