Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aleeneh schreef:Onze bak is niet helemaal droog hoor, dit zijn de goede stukkenmaar we zijn er inderdaad wel over te spreken. Hij is niet eens gedraineerd, maar is super goed te doen, wordt ook niet glad
Knert, leuk dat je pony zo enthousiast is! Is het wel verstandig om haar zelf de dienst uit te laten maken tijdens longeren? Mijn uitgangspunt is altijd dat als we samen aan het werk gaan, ze ook echt de aandacht bij mij hoort te hebben![]()
Maar eh, gewoon je eigen gevoel volgen hoor. Als je het idee hebt dat ze er nog niet klaar voor is, gewoon lekker nog rust geven. En anders zijn er ook zat andere leuke dingen die je samen kunt gaan doen naast longeren hoorLekker stukkie wandelen, beetje grondwerk, dat soort dingetjes. Dingen die lichamelijk een stuk minder belastend zijn maar waarmee je wel lekker met mekaar aan het werk kunt.
Chrlooott schreef:Wat doen de paardjes het goed zeg! Over 3 maanden Ivy ook alweer 3! Zo'n brutaal nest ook. Als ik ze vast heb gaat ze echt heel lastig doen, ze is zo ongevoelig! Ze loopt me gewoon omver, als ik haar dan eens even een serieuze tik geef reageert ze er nauwelijks op! Dacht eens met een zweepje te proberen, en als ze dan nog ao kwam duwen eens een tikje, maar daar reageert ze ook niet op, dan maar met een fles water, op hoop dat ze daarvan zou terugdeinzen, maar helaas! Ze staat zelfs tegen de elektrische draad met haar borst, om zo wat plukjes gras aan de overkant te plukken, dan hoor ik de draad ook echt knetsen, maar zelfs daar reageert ze niet op... Zal toch ook eens met haar iets moeten vinden waarvan ze wat meer manieren leert. Iemand suggesties?
Aleeneh schreef:Dat filmpje stond er nog niet toen ik mijn reactie typte. Je filmpje vind ik al weer heel anders ogen dan wat je zegtVind dat er prima uitzien, doe je veel meer mee dan je deed doorschijnen aan de hand van je tekst
Alle paarden zijn tegenwoordig pony bij mijzit teveel in de pony's geloof ik. Ook Mish noem ik pony terwijl die officieel ook een paard genoemd zou moeten worden
dus ach.
Lastig, die dieren die geen respect hebben voor stroomdie heb ik ook wel gekend, ben blij dat die van ons braaf achter het draad blijven haha.
Aleeneh schreef:Heeft iedereen een fijne kerst gehad?
Art_Ificious, leuke haf. Harley is een leuk ding, maar hij oogt nog echt puppy he? Smal ding.
Art_Ificious schreef:Haha nou Harley zou misschien toch nog proberen te ontsnappen in uw wei. Ookal is die gigantisch groot. Gras aan de andere kant is altijd lekkerder hé.
Morgen ga ik nog eens naar mijn lief schattig paardje.