Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FlorienM schreef:Dat we naar een andere stal zouden gaan was vanaf dag 1 al bekend en daar was ze het ook mee eens ivm weidegang . De manege is wel van kennissen van haar maar dan nog . Achja het zal me altijd wel een raadsel blijven wat er in haar hoofd omging
FlorienM schreef:Dat we naar een andere stal zouden gaan was vanaf dag 1 al bekend en daar was ze het ook mee eens ivm weidegang . De manege is wel van kennissen van haar maar dan nog . Achja het zal me altijd wel een raadsel blijven wat er in haar hoofd omging
Kletskousz schreef:Tja of van mensen gehoord dat je nooit zaken moet doen met bekende/vrienden. Al zal dat ook niet helemaal opgaan ondat ze hem aan bekende manege verkocht heeft.
little_birdy schreef:Nou een video om te zien hoe het paard onder het zadel is is niet meer dan normaal
straks ia het beest harstikke onregelmatig of kreupel bij aankomst

har166 schreef:ach ik zag laatst een advertentie van een paard op een van de eilanden waarbij de verkoper aangaf dat ze geen onzinnige filmpjes ging opsturen en dat je maar gewoon moest komen kijken. Dat zou ik zelf niet zomaar doen op basis van een foto want dat is nogal een hele reis. Maar kan me ook voorstellen dat 60 mensen een filmpje willen en niet meer reageren ook niet leuk is.
StalNollie schreef:inmiddels nu alweer 2 maanden een nieuwe onbeleerde tot helemaal niks kennende d pony merrie wat forser type leuk beest alleen gisteren al voor tweede keer koliek gehad in de tijd bij ons nog 1 keer en dan gaat ze gelijk weer weg.
zou wel jammer zijn is straks een leuke kinderpony is erg vriendelijk en leert vlug.
Kletskousz schreef:Schopt topic weer omhoog.
Hoe staat het met jullie verhalen/verkoop?
Wij hebben sinds deze maand weer enkele paarden/pony's te koop. Nu ook een gedeelte can mijn privé paarden. Waaronder een springpaard en merk wat voor belachelijke mensen erop afkomen zeg!
Vooral via Fb allemaal jong grut, paard moet aan 101 eisen voldoen voor Uiteraad een laag bedrag.
Ook is het hip om voor elk wissewasje een video te vragen, ben ik nou zo'n doos die geen moeite maakt met filmpjes ( vaak hebben wij onbekeerde pony's te koop) en bij echte interesse kun je komen bezichtigen.
DatBenIkNou schreef:Kletskousz schreef:Schopt topic weer omhoog.
Hoe staat het met jullie verhalen/verkoop?
Wij hebben sinds deze maand weer enkele paarden/pony's te koop. Nu ook een gedeelte can mijn privé paarden. Waaronder een springpaard en merk wat voor belachelijke mensen erop afkomen zeg!
Vooral via Fb allemaal jong grut, paard moet aan 101 eisen voldoen voor Uiteraad een laag bedrag.
Ook is het hip om voor elk wissewasje een video te vragen, ben ik nou zo'n doos die geen moeite maakt met filmpjes ( vaak hebben wij onbekeerde pony's te koop) en bij echte interesse kun je komen bezichtigen.
Wat een aparte redenering dat bij een onbeleerde geen film nodig is? Daar zit toch ook gewoon een stap, draf en galop op? Ik wil toch wel de bewegingen/gangen zien voordat ik misschien wel 2 uur in een auto ga zitten om het paard te bekijken.
myk_en_shant schreef:Ben nu weer zoekende naar een pony, maar jeetje wat sommige mensen vragen voor een simpele shet. Toppunt was 800 euro voor een net ingereden shet.
Of 500 voor een, moet ik eerlijk zeggen een superbrave pony, alleen was hij ruim 20 jaar . Dus dat werd het ook niet.
Sommigen denken echt dat ze goud in handen hebben.
Onlangs wezen kijken bij een a welshje van 1.15m, echt een lieverd, ze had verteld dat ze AF EN TOE luchtzuigt, in de tijd dat we er waren heeft die arme pony niets anders gedaan dan zuigen. En daar wilde ze 600 voor hebben, we hebben een bod van 350 gedaan en deze is afgeketst. Meer wilde wij echt niet voor geven. Ben benieuwd of ze haar überhaupt al kwijt zijn, staat niet meer op facebook, maar dit betekent niet dat ze haar al verkocht hebben.