Je mooiste cadeau heb je al gehad, zie ik: een dikke kus van je beste vriendin!
Wat zien jullie er allebei fantastisch uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dankjewel
jeetje77 schreef:Joepie, gefeliciteerd. Wat super leuk om te lezen.
Maar als we die dag maar gewoon plezier hebben en heelhuids thuiskomen is het al helemaal geslaagd hoor 

Al denk ik dat het nog een dingetje wordt om tijdens het halsstrekken haar mond weg te houden van het gras, want dan staat ze zo stil om even een lunchpauze in te lassen
Zou wel typisch zijn als dat gebeurt en dan zou ik er ook wel om kunnen lachen
Klaar voor een spam aan foto's van de afgelopen maand? 
Laatst onze eerste les gehad, fijne tips gehad maar gelukkig geen heel gekke dingen. We waren al goed op weg, altijd fijn om te horen!

Nou, ze was BRAAF!! Er stond een heel parcours met allemaal boompjes en gekke dingen in de bak & die rode doeken langs de kant, mensen die langs de bakrand liepen, het maakte haar allemaal niets uit. Ze vertrouwde me & liep er gewoon naar binnen alsof ze dit al 100x eerder had gedaan 

Ze was natuurlijk al geschoren, maar haar hoofd was echt nog steeds geen haar aan het verharen, dus ik dacht spontaan: weg met dat haar! Nog niet netjes afgewerkt op sommige plekjes want ze was er na een poosje helemaal klaar mee
Maar heerlijk zo dat haar weg. Op naar de wedstrijd 
Ben vooral heel actief op instagram nou, dus mocht je instagram hebben en ons niet volgen maar dat wel willen...

Haha nee maakt me niets uit hoor hoe het dan gaat, maar ben wel echt trots op hoe ze het vandaag deed 

Ik heb vanavond de eerste video online gezet (gewoon een voorstel video hoor haha), dus mochten jullie het leuk vinden om ons op YouTube te blijven volgen... 
leuk dat jullie gaan starten.