Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallootje schreef:Ik stap ook op met stoeltjeMaar dan is het natuurlijk wel moeilijker om snel te zijn, dus als ze dan beginnen draaien, hopsen en vooruit/achteruit gaan ben je wel ff bezig met stoeltje verzetten
Babootje schreef:Mallootje schreef:Ik stap ook op met stoeltjeMaar dan is het natuurlijk wel moeilijker om snel te zijn, dus als ze dan beginnen draaien, hopsen en vooruit/achteruit gaan ben je wel ff bezig met stoeltje verzetten
Om die reden vind ik een opstap krukje/stoeltje levensgevaarlijk. Hij leert het maar eerst even zonder. Later (als ie braaf is) kan er nog jaaaren een kruk worden gebruikt.
gomir schreef:Maar ze zijn niet allemaal zo nuchter PoloIk ken er zat die volledig trippen als ze per ongeluk een tikje tegen het krukje geven en 10 minuten nodig te hebben om weer op aarde te komen
En ondertussen hun ruiter allang kwijt zijn...
Hoewel mijn gupje er rustig overheen walst om dan om te kijken waar ik me nou zo druk om maak
moniek21 schreef:Ik stapte gelijk bij Haydn op met krukje terwijl iemand hem vasthield![]()
Een update over Haydn, ik ga hem vanavond ophalen... Ik kom er met haar die hem nu rijd niet uit om hem zo om te ruilen ... Terwijl zij er mee kwam om het zo te doen, nu moet er opeens geld bij![]()
Dat ga ik niet doen, kreeg van haar ook nog een bod van 8000 op hem ... Ook hier ga ik niet op in. Ga hem zo ophalen en dan zelf samen met de stal eigenaresse aan de gang. We zien wel waar het schip strand