Goed dat je het zegt dan haal ik dat shirt binnen kort ook erbij!
Mijn aankopen van vandaag, ik zat toch erg te twijfelen tussen de navy en de ice blue, maar heb toch voor de ice blue gekozen. Deze komt ook op mijn verzorg haflinger te liggen. Hopelijk kan ik binnenkort toch de navy er ook nog bij halen want die is toch wel erg gaaf.
Kamy
Geplaatst: 16-10-14 21:18
zijn die big squares echt rond de 67 euri? of weten jullie een goedkoper adresje
Yeaaah br angel Blue beenbescherming voor bij de eskadron ice Blue is binnen en het past erbij zaterdag foto te paard
ik heb gelukkig vandaag ook een berichtje gekregen dat het verzonden is, hopelijk dan toch morgen of overmorgen binnen!
Karin_deB
Geplaatst: 17-10-14 11:56
Naomi_Haffie schreef:
Is dat shirtje met korte of lange mouw?
Korte mouw!
Ik denk dat de 2 tinten 'donkerder' ook goed bij de Capri zal passen. Wel opschieten want ik zag net bij de Hema dat deze collectie binnekort uit het assortiment gaat.
Ik lees al met jullie mee vanaf pagina 1 en ben ernstig jaloers op iedereen die zijn spullen al heeft. Zelf heb ik 31 augustus een lightnougat brillie, een twopart darknougat/navy en de dralon besteld en ik wacht nog steeds.. de brillie is helaas nog steeds niet geleverd bij klawunde.. duurt nu wel errug lang hoor!!!
Heerlijk om te zien/ lezen allemaal. Ik ben natuurlijk "van de Harry's Horse", maar kan jullie enthousiasme helemaal begrijpen. Heerlijk als alles klopt, als je helemaal tiptop eruit ziet!