Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 12:47

Nies_ schreef:
Met rubber bedoel ik die vormloze dingen :')

Deze zeker :D
http://www.divoza.com/images/products/1 ... jlaars.jpg

Maar ik heb me slap gelachen op concours een tijd geleden hoor. Zat er een groepje mensen om me heen uitgebreid te kafferen over kunststof rijlaarzen. Dus ik hield mijn mond maar :+
Echt nog geen vijf minuten later verandert de richting in het gesprek over rijlaarzen in het algemeen en vonden ze mijn rijlaarzen zo mooi, waar had ik die gekocht, hoe duur blablabla...
Eh, nog geen 100 Euro bij de EJ.
Ooooooh, echt waar, dan ga ik die ook halen!
Maar het zijn wel gewoon rubberen hoor :+
Stilte....

_O-

Nies_

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:56

Ja, die ja :Y) Al rij ik 's winters rustig met regenlaarzen, maar dat ziet niemand O:) :')

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 15:02

Ik vind het jammer dat de ruitersport de laatste jaren steeds meer op een modeshow lijkt, daar hoort voor sommige mensen helaas ook diva gedrag bij.
Laat iedereen lekker aan trekken wat hij/zij wil:)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:57

Ik ben het zo met je eens vickers. Vreselijk, vandaag nog een ruitertje met een air.... Overal blingbling en als klap op de vuurpijl: roze springschoenen, maar we reden dressuur.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:34

vickers schreef:
Ik vind het jammer dat de ruitersport de laatste jaren steeds meer op een modeshow lijkt, daar hoort voor sommige mensen helaas ook diva gedrag bij.
Laat iedereen lekker aan trekken wat hij/zij wil:)

En verbeter de wereld en begin bij jezelf, laat dus ook iedereen lekker aantrekken wat hij/zij zelf wil!
De een voelt zich prettig in slobbertrui en rijbroek van 10 jaar oud, de ander draagt liever rijkleding die keurig bij elkaar past.

Wat maakt het uit dat je overal bling hebt en laklederen rijlaarzen, laat die ander daar gelukkig mee zijn, ik denk nl dat die air best wel meevalt en meer in je hoofd zit dan in het gedrag van die ander!

Dat gezeur over setjes, dat vind ik dus niet meer kunnen, er zijn al tig topics over aangemaakt, hoe gewoon we wel niet zijn met onze slobbertruien en hoe arrogant die anderen wel niet zijn met hun keurige kleding, grappig genoeg heb ik nog nooit een topic gezien waarin iemand klaagt over het zo slordig gekleed zijn van de stal genoten, waarom? Omdat ondanks dat ze er in set uitzien zij zich kennelijk minder storen aan de kleding van een ander denk ik dan wel weer.

En, nee ik heb geen laklaarzen en dure rijkleding, heb ik ook geen geld voor, maar dat neemt niet weg dat ik er met plezier naar mag kijken en zelf probeer er zo af en toe netjes uit te zien en trots ben als de jury mijn met zorg bijelkaar gezochte en zelf gepimpte wedstrijdset een mooie combinatie vinden en dat op het protocol zetten.

Liefssjulia1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:38

ik vind persoonlijk je shirt in je broek ongelofelijk lelijk maar dat ligt ook aan mijn dagelijkse voorkeur en ik vindt rubberen laarzen echt not done. ookal snap ik wel dat het handig is als je nog niet lang rijdt

Nenah_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:03

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 00:55

Ik kleed me altijd wel netjes vind ik zelf. Maar oohhh ouderwetse rijbroeken :Y) ! Ik heb er nu twee van eurostar, die met dikke ribstof. Groen, en sinds vandaag ook donkerblauw. Kan niet wachten ermee te gaan rijden morgneochtend.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:48

frosty117

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:54

Ribfluwelen rijbroeken zijn anders 's winters heeeeeerlijk warm. :Y) Tien keer liever die broeken dan een andere!

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:55

Oke, sinds wanneer is wat je aan heb zo belangrijk? Ik vind t meer belachelijk dat mensen met dure zooi aan komen zetten, Schoenen van 200,- in een stal met stront? Nog gekker vind ik als mensen(ja dit gebeurt) in een paardenwinkel staan en serieus afwegen of ze de ruitjes sokken of de wormenkuur zullen aanschaffen. Ik zeg niet dat je er als een zwervr bij moet lopen. Goede outdoorlaarzen/ schoenen op stal erg prettig, maar het lijkt wel een modeshow soms. Ik ga stuk als mensen op uggs binnen komen zetten. Serieus??? Door dt soort dingen zou ik uit pure baldadigheid in rubbere rijlaarzen, pennytrui, ribstoffen rijbroek en een cap uit het jaar 0 de stal in lopen. Wat wil je doen??

kaatjekarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:20

Alle kleding van de ruiter in dezelfde kleur.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:50

Soraya10 schreef:
Oke, sinds wanneer is wat je aan heb zo belangrijk? Ik vind t meer belachelijk dat mensen met dure zooi aan komen zetten, Schoenen van 200,- in een stal met stront? Nog gekker vind ik als mensen(ja dit gebeurt) in een paardenwinkel staan en serieus afwegen of ze de ruitjes sokken of de wormenkuur zullen aanschaffen. Ik zeg niet dat je er als een zwervr bij moet lopen. Goede outdoorlaarzen/ schoenen op stal erg prettig, maar het lijkt wel een modeshow soms. Ik ga stuk als mensen op uggs binnen komen zetten. Serieus??? Door dt soort dingen zou ik uit pure baldadigheid in rubbere rijlaarzen, pennytrui, ribstoffen rijbroek en een cap uit het jaar 0 de stal in lopen. Wat wil je doen??

Een paard met grote voeten op de Uggs laten stampen. }>

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:48

Soraya10 schreef:

Nou, ik heb het geld er niet voor helaas, maar als je de hele dag in rijkleding rondloopt is het toch wel leuk als je er ook beetje leuk/modieus bijloopt hoor!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 14:51

Urielle schreef:
vuurneon schreef:
ik was eigenwijs en droeg het lekker niet :Y) had toen al een schurft hekel aan corduroy :')

Ik zat op de manege bij iemand die een hele flitsende (jawel!!!) zuurstokroze ribfluwelen rijbroek had. Ik was vreselijk jaloers op dat ding :o
Achteraf denk ik echt OMG! :x

Haha oh nee, die had ik! M'n eerste rijbroek, via een advertentie in het regionale weekblad :') Alleen iedereen pestte me met m'n felroze ribrijbroek, toen heb ik 'm met donkerblauw geverfd en werd 'ie paars. Hoorde ik er nog niet bij.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:19

Vind eigenlijk alles wel kunnen.
Zie wel steeds meer mensen met nep uggs op stal rond lopen Hmm

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:32

Nies_ schreef:
Ik vind die gekke laarzen juist leuk _O- Vind ze alleen iets te duur om te kopen. Ze moeten dan wel in dezelfde leerkleur gemaakt zijn, die wit/zwarte bv vind ik dan weer wel afschuwelijk, om over deze nog maar te zwijgen.

[ Afbeelding ]

Rubbere laarzen bij volwassenen vind ik echt vreselijk. Zag laatst iemand die 3 paarden had, waarvan 1 op een dure manege. Kunnen er ook wel fatsoenlijke laarzen vanaf zou je denken :+

Van die foto krijg ik een beetje een Bassie en Adriaan idee, net clownsschoenen :+

Le0niiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 23:58

Zo'n cap die met een elastiek onder je kin vast zit _O-

Roos_Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:56

ik vind een rijbroek die niet netjes met je benen aansluit wen meer lijkt op een joggingsbroek echt lelijk

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:55

Hmmm goede vraag :)

Ik vind eigenlijk ook veel kunnen op stal, je weet wel, je bent op stal, wat maakt het uit :P je zit tussen de paarden, kwijl, stof, modder, poep, ... Waarom moet je dan op je kledij letten?

Maar laat ik dan zeggen, kleren die niet bij paarden passen... meiden die op stal komen met naaldhakken, sandalen, minirokjes,... Dat draag je aan het strand of in de stad ofzo, maar toch niet op stal :P

Ik probeer juist een beetje op te letten dat mijn kleurtjes een beetje bij elkaar passen die ik draag.