Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Tot die piel toch een navelstreng was
En het een merrie was
Toen is het door die lange benen maar Bambi geworden... En je voelt het al aan komen.... Nu heet ze nog zo
Op papier is het bamsey geworden.. Ook niks eigenlijk. Als ik FC kip eerder ondekt had dat ze voor de voor 100% Judeska geheten
WhySoWhite schreef:Mijn veulen werd met super lange stelte geboren. Heeft 10 minuten Bucas geheten ( dat deken merk) Tot die piel toch een navelstreng was
En het een merrie was
Toen is het door die lange benen maar Bambi geworden... En je voelt het al aan komen.... Nu heet ze nog zo
Op papier is het bamsey geworden.. Ook niks eigenlijk. Als ik FC kip eerder ondekt had dat ze voor de voor 100% Judeska geheten

Hopke89 schreef:WhySoWhite schreef:Mijn veulen werd met super lange stelte geboren. Heeft 10 minuten Bucas geheten ( dat deken merk) Tot die piel toch een navelstreng was
En het een merrie was
Haha, je kan haar altijd nog naar Judeska omdopen
Trouwens, geslachtsbepaling is vaak het makkelijkste onder de staart. Ook handig voor als piel nog niet aanwezig is bij geboorte.

hahah
) van gemaakt. en de laatste dat is weer een topper, Heijn (zn broertje heet Albert *zucht*
, niet zelf gekozen en omgedoopt tot Flint)