Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en sterkte met je merrie.
Dank jullie wel. Ik ben nooit echt op paardenzoektocht geweest. Eigenlijk voor het eerst. Ik heb altijd zelf gefokt. De laatste die ik gefokt heb 4 jaar geleden heb ik in het voorjaar verkocht. Mijn fokproducten waren,al zeg ik het zelf, mooie dieren maar qua karakter schortte er nog wel eens wat. Deze 4 jarige spande de kroon en ik heb besloten hem niet te houden. Na al die jaren met van die hittepetitten wil ik nu gewoon weer plezier in het rijden en verzorgen en niet alleen maar kijken hoe mooi zij of hij is en niet maar alleen achter de paarden van anderen aanrennen met voeren en buitenzetten. Ik wil nu, heel egoïstisch
iets voor mezelf. Zal misschien een lange zoektocht worden. Ben best kritisch
Afgelopen nacht kon ik in ieder geval slecht slapen en ben zelfs een beetje zenuwachtig
Als meisje van 13 kreeg ik mijn eerste paard en die is door mijn ouders aangekocht. Niks geen zoektocht, het moest een jong dier worden, want die kon je nog naar je eigen hand zetten. Achteraf hadden we beter een ervaren paard kunnen kopen, maar héé.. dat is het leergeld wat je betaalt
Met die driejarige is het wel goed gekomen hoor. Goudeerlijke merrie
Lekker handig! En nu heb ik dus 4 weken geleden onze zelf gefokte 4jarige verkocht. Hij was in 2 dagen weg. Super dier hoor! Fijn karakter, goed bewegen, maar grooooot.. en lang. En dan ook nog vrij groen. Niet handig met twee kleine kids en een fijn postuur
Ik twijfelde daar nog het meeste aan: kon dit wel zo zijn? Maar nog steeds ben ik onwijs blij met hem en ik kreeg steeds complimenten dat we zo'n sympathieke combinatie zijn. Ja.. het kan dus ineens snel gaan 
SSmonamiSS schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... IbqHMVWySp
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... IbqisVWySo
Wat denken jullie van deze paardjes?
Gefokt door een Bokker.
Vind het geen gek paard hoor maar het is geen topper.
Needje schreef:Gewoon zo op stand had ik m ook laten staan denk ik.
Maar vind dat ie verder best OK loopt.
Alleen niet voor 15.000+ euro

Wat een ruige dieren zitten daarbij!!!
die hengsten vallen bijna in t niet. Echt gaaf!!

).