Ik had mezelf overigens ook voorgenomen om rustig om me heen te kijken, maar op de een of andere manier kom ik altijd heel snel het geschikte tegen. Vlak voordat ik mijn man leerde kennen had ik me voorgenomen minimaal een jaar single te blijven

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nicole schreef:Ja vandaar ook fokkerijen, grote boertjes zijn ook goed maar weet niet hoe ik er mee in contact kom vandaar ook als mensen wat weten hoor ik dat graag
Marus schreef:@Needje:Dat kan waar zijn, dit paard was echter nog maar amper onder het zadel en kwam uit het land met een peesblessure. Verkeerde training?Nee basistraining 3 x per week 20 min.
Maar idd in de meeste gevallen is het wat je hier meld, maar ik vind persoonlijk dat men er niet vanuit mag gaan. Ik vind het gewoon vervelend in dit topic dat iemand word aangevallen terwijl ze nog van toeten nog blazen weten over de bokker en haar paarden.
welmoed__ schreef:http://link.marktplaats.nl/600662286
zo hier vragen ze nog veel voor terwijl die een bemerking heeft of ben ik gek.
Seven schreef:Ligt aan de bemerking, bijv kleine overhoef (moeten ze ookal zo noemen als er maar een mm meer is dan recht) een afvlakking op oninteressante plek of zoiets.
Nou als je daar je dier kan vinden zou ik gewoon gaan reizen