Twee berichten verwijderd. De bedoeling van dit topic is dat iedereen zijn foto kan laten zien. Vragen om stemmen is nergens op bokt toegestaan, in dit topic dus ook niet.
Volgens mij voornamelijk de foto, hoewel er vorig jaar toch wel een prijs was voor de tekst oid? Weet iemand toevallig of je meerdere covers mag inzenden?
Volgende maand gaan de stemmen nog drastisch veranderen. Leden van bit die een code hebben gekregen, maar die niet met een eigen foto meedoen kunnen hun code ook bij een foto die ze leuk vinden intikken. Dat zijn steeds 50 stemmen erbij. Wat zijn jullie favorieten? De mijne die van paarden in de kunst en dat kitten dat met een paard aan het rakken is.
Vind het ook leuk om te horen dat die van mij in de smaak valt. Ben hard aan het hopen dat hij ook bij de jury in de smaak valt, maar ik denk dat we dat allemaal doen.
rocymax
Geplaatst: 28-08-12 22:06
Ik vind die met het kitten ook heel erg schattig
MS_eventing
Geplaatst: 28-08-12 22:09
Daisyree schreef:
Vind dat kitten geweldig, een met een hele dromerige cover en Cortana van Lifaya.
Ludique96
Geplaatst: 28-08-12 22:10
rocymax schreef:
Ik vind die met het kitten ook heel erg schattig
Ja ik ook
lilykoen
Geplaatst: 28-08-12 22:19
Voor bokker Elynkwpn: ik heb een cover ingezonden waarop Elyn als jongedame staat afgebeeld. Mijn merrie heeft over haar gemoederd. De cover is een foto waarop beide dames staat te kijken naar het uitladen van een IJslander merrie met jong veulen van 6 weken oud. Ik heb geen idee hoe ik hier een foto plaats dus zal de link in mijn onderschrift zetten.