Aimee schreef:Gaat bij die stal eigenlijk altijd zo snel
Ja een vriendin van mij heeft er ook een paard gekocht. 50 per jaar zei ze.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
x_Quinta_x schreef:Die kost ook 7000euries en de eigenaar zelf adverteert hem/haar ook wegens niet klikkende combinatie. Volgens mij is die zwarte toch nog niet zo'n makkelijke.
Belsje schreef:Dat hebben we gedaan ... Ik weet dat we al die foto's afgegaan zijn en hij heeft het gewoon gemist/niet gezien/niet nodig gevonden het te vermelden/.... ik snap er nog steeds niets van.
Ondertussen weet ik natuurlijk wel hoe zoiets eruit hoort te zien, dus volgende DA die gaat keuren zal wel te maken krijgen met veeeeeul meeer vragen![]()
Op dezelfde keuring heeft hij trouwens ook een sarcoide gemist en het chipnr verkeerd opgeschreven, volgens mij had die man toen echt gewoon zijn dag niet. Wat ik hem ook niet kwalijk zou nemen als hij nu niet zo bot gereageerd had met zijn uitspraak van "je hebt er toch drie jaar mee kunnen rijden". Dat schoot echt verkeerd!
Maar goed, hier gaat het hier helemaal niet om![]()
Een appeloeeeeeeeeeez!, Dat zie ik ook graag
Goos_Horses schreef:Ik ben benieuwd, maar vrees dat je aan het kortste eind trekt. Vind het een erg apart verhaal eerlijk gezegt.
Als een van onze paarden meerdere malen kreupel is binnen afzienbare tijd zou ik toch verder kijken als mijn neus lang is. Zeker als ik weet dat het betreffende paard een bemerking heeft op de rontgon
Citaat:prijs op aanvraag word ik toch altijd wat kriebelig van, vaak zijn de paarden belachelijk hoog gerpijst.
Zie het probleem niet zo om de prijs openbaar te zetten, weet iedereen direct waar die aan toe is en zo verkom je dat je onnodig tijd besteed aan mensen die het budget niet hebben.
amarial schreef:Ik had een keer op een paard gereageerd wat een oude blessure heeft gehad.
Stond normale prijsklasse bij, dus ik vroeg de prijs, €9.000,-.....
Dat is toch hogere prijsklasse
x_Quinta_x schreef:amarial schreef:Ik had een keer op een paard gereageerd wat een oude blessure heeft gehad.
Wat vaag "een oude blessure"....
Mijn paard heeft ook een oude blessure dan, maar die kan ik toch niet voor 9000 euro verkopen hoor.
x_Quinta_x schreef:amarial schreef:Ik had een keer op een paard gereageerd wat een oude blessure heeft gehad.
Wat vaag "een oude blessure"....
Mijn paard heeft ook een oude blessure dan, maar die kan ik toch niet voor 9000 euro verkopen hoor.