Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:iid jammer dat je zo ver weg woont anders had ik er hier ook eentje staan voor je waar je je op kan uitleven. Mijn merrie is zo dominant met rijden dat ik regelmatig heel groot stuk behang aan het zoeken ben.
Ik was toevallig een ritje aan het maken op mijn pwoon en kwam tot besef dat een paard met
- redelijk nette gangen
- jonge leeftijd onder de 10 jaar
- 99% verkeersmak
- alleen de weg op kan
- makkelijk te laden
Een schot in de roos waar je best wel wat voor mag betalen.
Beetje gelders in bloed vind ik overigens best chique. Bovendien doen veel Gelderse paarden het super in de sport. Vind het jammer dat er altijd zo laagdenkend over gedacht wordt.
Bij de mijne zit wel Gelders in de stam.
Ramzi schreef:Voor diegene onder ons die mijn vriendins paard nog graag linksom zouden zien lopen. In de link een nieuw filmpje.
Hier rijdt ze hem zelf, en ik vind hem zelf dat ook stukke beter lopen. Had haar gesproken en zodoende een nieuw filmpje. Ze had het zelfs niet eens door dat hij alleen rechtsom liepGeen doorgewinterde verkoopster zeg maar.
Nogmaals de reden van verkoop: Ze is gaan samenwonen en ze heeft een studie die veelt tijd vergt. Deze komt trouwens van van de Goo r uit He rpen vandaan. Als 3 jarige hengst had ze hem gekocht.
http://www.youtube.com/watch?v=m1YPdWhe ... e=youtu.be
Ramzi schreef:Ze vraagt er €8500 voor. Let wel, hier rijdt ze hem nog maar af en toe. Een jaar geleden liep hij er veel soepeltjes bij dan nu. Geen moeilijk paard en heeft absoluut potentie. Maar inderdaad.. Een heel leuk projectje. Geloof me, met dit paard kun je echt nog ver komen.. Dit filmpje is even tussen '' neus en lippen'' door gemaakt. Als je deze gewoon 5x in de week rustig vanaf 0 mee begint heb je hem echt fijn aan het lopen. Nu is hij wat stram en stijf en laat hij moeilijk los. Maarja wat wil je als je niet meer zovaak rijdt.. Hij gaat er niet voor niets uit.
En echt alle nakomelingen van die moeder zijn goed. Zijn volle zus loopt echt geweldig. Loopt ook op de BK in het Z2. Za vaila Tika. Ga die maar eens kijken. Echt zuiver zijn zus, alleen iets hoogbeniger. En de W ynton heeft de Pavo cup gelopen. Voor wie wil zou ik zeker gaat kijken. En ik weet dat er al geintereseerde zijn
Babootje schreef:Zonde dat ie zo wordt voorgesteld; over het tempo gereden met stugge hand. Vrpr is ook te hoog door alle hiervoor genoemde redenen. Vanaf het 8e jaar begint je niet op 0 maar op -0 en het halfjaar dat Sythaa noemt voor het corrigeren kan nog wel eens uitlopen. Ben het eens met InekeN dat het paard "op de kop" gebouwd is, dat zie je meteen bij het uitschuiven. Ik denk dat er nog wel wat "haken en ogen" aan het paard zitten.