Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Ik wil juist weer iets weer wat ik gelijk dit jaar kan starten, nou dan moet ik echt diep in de buidel tasten of genoegen nemen met een dier wat niet kan bewegen.
(ja heb de vos natuurlijk nog steeds in mn hoofd maar kan zijn dat die al weg is straks )
welmoed__ schreef:Faya; er zit wel een rustige afstammeling achter, maar dan zit ik nog met het probleem dat hij niks kan DUBIO want ik vind hem wel echt leuk zo op de foto! http://link.marktplaats.nl/535467845
dat is hem
Seven schreef:Klopt ze houden haar tot volgende week vast dan komen de mensen uit zweden die hebben aangegeven 3 paarden te willen en daar zit de vos ook bij. Maar ik zie t wel ik ga niet haasten met mn ruin wil wel dat hij een super baas krijgt
FahyaFemke schreef:welmoed wat een leukerd!! maar hij kan nog niks, kun jij hem dat niet aanleren? of ook geen zin in
laten beleren dan (gelijk even mijn diensten aanbieden) een optie? dan heb je em in een maandje of 2 voor jezelf. Maar goed, je weet dus nog niet wat hij precies doet onder het zadel.. ga je die gok nemen, om af te wachten of het weer een stuiterbal is zoals je had of juist niet
lindy dat klinkt echt ideaal ja haha. zo zie ik mijn andere fries (die voor altijd blijft) ook wel. ik heb zelfs de 2e keer dat we de bak in gingen (daarvoor 2 keer in de paddock er opgezeten) mijn vriend er op gezet. Dat beest is echt ZO mak. maar die heb ik ook al vanaf veulen, dus alles wat ik doe = goed.