Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
binky schreef:Moet wel eerlijk bekennen dat ik me heb laten ophalen bij huis door mijn vriendin en haar paard...
Somebitch schreef:Welkom.![]()
Oehh nog 2 of ja 1.5 week en dan mag ik er weer op.![]()
Nu ben ik nog blij, tot hij straks opgezadeld is en ik er naast sta.Dat opstappen is altijd een probleem bij mij om de één of andere reden.
FloortjeFaun schreef:@Jibbel: ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik kan meteen erna echt opgelucht zijn dat het goed afgelopen is en trots op mezelf omdat ik het goed aangepakt heb, maar daarna...daarna (in mijn geval een paar uur later) komt het gepieker: "Wat als het een volgende keer niet zo goed afloopt? Wat als een volgende keer dit of dat gebeurt?"
En dan begint het uitstellen: "Nee, te moe vandaag.", of "Het ziet er naar uit dat het gaat regenen." (wat ik normaal niet eens erg vind).
FloortjeFaun schreef:En daarom vind ik het belangrijk om te zien dat mijn paard bij schrik minder heftig reageert als mijn lesgeefster erbij is.
Jibbel schreef:@ Kailonne: Jammer dat je twijfelt over verkopen of niet. Zou je hem verkopen omdat jij niet rijdt? Want ik denk niet dat je paard er veel moeite mee heeft om niet bereden te worden, zolang hij verder zijn natje/droogje en aandacht krijgt. Wij vinden misschien dat we moeten rijden, maar ik heb nog geen paard gezien wat mij verplichtte hem/haar te rijden.
lindahertha schreef:Jibbel schreef:@ Kailonne: Jammer dat je twijfelt over verkopen of niet. Zou je hem verkopen omdat jij niet rijdt? Want ik denk niet dat je paard er veel moeite mee heeft om niet bereden te worden, zolang hij verder zijn natje/droogje en aandacht krijgt. Wij vinden misschien dat we moeten rijden, maar ik heb nog geen paard gezien wat mij verplichtte hem/haar te rijden.
mijn idee, verdi heeft er totaal geen moeite mee om niet bereden te worden hoor, die is liever lui dan moe, en ik sta bij een boer, dus niet duur, dat scheelt
dus wordt hij een veredelde hond zal maar zeggen...
Jibbel schreef:@ Binky: Lekker buiten gereden zo te lezen! Ben je alleen buiten bang, of ook in de bak? Ik heb het gek genoeg alleen in de bak. Met mijn oudere merrie ga ik veel liever buiten rijden. Dat vindt ze heerlijk en is dan ook zeer ontspannen, zolang er iig maar een ander paard bij is. Dan loopt ze het liefste voorop. Met mijn jonkie doe ik dat niet hor..