Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:55

Hahaha die laatste is wel leuk zeg :p

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:05

LisaaBloem schreef:

Haha. Hij is er érg goed in om alles wat met m'n paard temaken heeft te vergelijken met zijn auto :')

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:07

EllaBellaah schreef:
LisaaBloem schreef:

Haha. Hij is er érg goed in om alles wat met m'n paard temaken heeft te vergelijken met zijn auto :')

Haha!!
Kwam laatst wat jongens van een jaar of 14 tegen. Kwam de briljante opmerking: Kijk, een bejaard paard, helemaal wit geworden, is vast al 70!! waarom de andere: Jonguuh, kan niet!! Dan is dat beest al lang de pijp uit!!
Tja, toch maar eens verf gaan kopen om mijn schimmel wat meer kleur te geven. :+

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:56

Haha die laatste _O-

ultimo33

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:08

De tip van flip:

Als je een paard heb dan moet je er ook op gaan zitten. Wandelen doe je met een hond. Een paard is om te rijden!!

Woehaa.... *\o/* *\o/* of dat het enige is wat je met een paard kan en wilt doen!!!!

ultimo33

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:09

Die van die jongens van 14 - Briljante opmerking!!!!!

MoBi90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:12

Mijn vriend vergelijkt ze ook met auto's, daarom vind hij het ook geweldig dat ik nu op een grote friezenstoeterij werk.. Zwart is de ultieme kleur, ook voor paarden XD En als er een prachtig gepoetst paard voorbij komt: Er is toch niks mooier dan hoogglans.. :')

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:31

MoBi90 schreef:
Mijn vriend vergelijkt ze ook met auto's, daarom vind hij het ook geweldig dat ik nu op een grote friezenstoeterij werk.. Zwart is de ultieme kleur, ook voor paarden XD En als er een prachtig gepoetst paard voorbij komt: Er is toch niks mooier dan hoogglans.. :')

_O-
Prachtig :D ! Ik zie hem al helemaal enthousiast rondlopen... :P

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:45

Een tijdje gelden zat ik een stukje van ankie van het EK te kijken, zegt mij vriend heel bij de hand: Vind er niets knaps aan(passage) dat doet die van jou ook altijd buiten. ( gevalletje paard staat niet stil bij het stoplicht!)

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:12

Mijn vriend en ik waren een paard aan het beleren.
Paard liep voor de band en durfde nog niet helemaal actief te stappen.

Mijn oppaskind, jongetje van 7 jaar was aan het kijken toen mijn vriend een keer zei tegen het paard 'stappen'. Deze had net halt gehouden en moest weer stappen, maar stapte niet direct weg.
Toen het jongetje tegen mij zei dat het paard niet luisterde omdat het paard waarschijnlijk geen nederlands verstond en dat het waarschijnlijk een duits paard is.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:25

Hahaha lach me kapot om sommige verhalen hier!

Mijn vriend en ik waren een aantal maanden geleden een X op stap, kwamen smorgens terug..
Wil ik de paarden voeren, Mis ik er 1..Ik helemaal in paniek zegt hij.. Óh..Ik dacht vanmorgen al dat ik er één in het land hiernaast zag staan maar ik dacht nog Óh H. zal wel een nieuwe hebben. hahaha

(scheeld dat ik dat paard nog niet zo lang had maar ik zij direct, Eikel je herkend je eigen paard toch wel)

SV1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 23:21

Mijn vriend kwam laatst mee naar de manege, ik loop de stal in en na een kleine aarzeling volgt hij dan ook maar. Ik geef hem zo'n paar paardensnoepjes en zeg hem van die te geven: hij kijkt mij met grote ogen aan en vraagt: ja, maar ze gaat er toch geen vinger afbijten? Hahaha, ik heb toch even gelachen maar vooral omdat k het best wel koddig vond ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 01:47

*loopt over straat met paard dat in het roze is (dus dekje, beenbescherming, halster)*
"kijk mama een barbiepaard"

of zo: "is dat een meisje of jongen", ik: "een jongen", kindje "ah een jongen met lang haar"

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 02:00

Telpeva schreef:
Een verhaal dat ik eens (op bokt!) gelezen heb maar niet zelf meegemaakt heb, is dat iemand het zooo zielig vond dat die arme pony in de zomer in de wei daar maar rondliep met een deken op van hoofd tot staart, en ook nog eens met een masker op! heel zielig natuurlijk, en die persoon ging de wei in en haalde de deken er af, en maakte de deken vervolgens kapot om te voorkomen dat de eigenaar de deken weer op kon doen, want het was immers verschrikkelijk zielig om een dier een deken op te doen in de zomer!

Helaas voor de pony en eigenaar was dit de zomerexzeem deken, het arme dier!

Aahh dat is echt asociaal 8)7..

Nuja het leukste blijft toch wel dat mensen niet kunnen begrijpen hoe je spierpijn kan hebben van paardrijden.. Want dat paard doet toch alles :+ Of dat ik als ik dan spierpijn heb het wel in mijn handen moet hebben want daar trek je mee aan de teugels :j

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 02:05

Ooit op de Haagse Paardendagen stond een Belgisch trekpaard met haar veulen.
Komt zo'n stadsgezinnetje met dochter, zegt een van die ouders tegen dat meisje: Kijk! Dát is nou een écht paard, en dát (wijzend naar veulen) is nou een ezel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 02:26

ik heb eens gehad, dat er mensen achter mij en mijn paard reden met hun wagen, zo dicht dat mijn paard er echt irritant van werd, ineens reden ze een oprit op, ik ging de hoek om en een kindje van in die auto (van een jaar of 10) dacht dat ik wel zou stoppen om hem mijn paard te laten aaien.... sorry hoor, maar dat kun je ook gewoon even vragen als je mij voorbij gereden hebt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 02:27

chalinka schreef:
ik heb eens gehad, dat er mensen achter mij en mijn paard reden met hun wagen, zo dicht dat mijn paard er echt irritant van werd, ineens reden ze een oprit op, ik ging de hoek om en een kindje van in die auto (van een jaar of 10) dacht dat ik wel zou stoppen om hem mijn paard te laten aaien.... sorry hoor, maar dat kun je ook gewoon even vragen als je mij voorbij gereden hebt

Kijk dat is gewoon aso :=

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 02:33

Telpeva schreef:
Een verhaal dat ik eens (op bokt!) gelezen heb maar niet zelf meegemaakt heb, is dat iemand het zooo zielig vond dat die arme pony in de zomer in de wei daar maar rondliep met een deken op van hoofd tot staart, en ook nog eens met een masker op! heel zielig natuurlijk, en die persoon ging de wei in en haalde de deken er af, en maakte de deken vervolgens kapot om te voorkomen dat de eigenaar de deken weer op kon doen, want het was immers verschrikkelijk zielig om een dier een deken op te doen in de zomer!

Helaas voor de pony en eigenaar was dit de zomerexzeem deken, het arme dier!

Nou.... ik heb dát nooit gedaan. Maar 'vroegah' had ik nog geen flauw idee wat een exzeemdeken was.... en toen dik in de zomer fietste ik wel vaker langs een wei en dat paard ook helemaal van top tot teen ingepakt. En dat vond ik toch zielig! En ik dacht dat dus ook serieus, want met al mijn paardenverstand :+ dus ik roep eens een keer luidkeels toen ik er iemand zag EEN PAARD IS GEEN CADEAUTJE HOOR!.... wist ik veel :))

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 02:36

Ik kreeg vorige week de opmerking dat ruinen nooit bokken onder het zadel, tenzij ze iets lichamelijks mankeren. Mijn ruin denkt daar, helaas, heel anders over :+ .

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:04

''Hij geeft poownie-panties!'' Zegt vriend net.....

(foto van een paard met soort huidskleur bandages om.... :') )

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:52

blingpiggy schreef:
''Hij geeft poownie-panties!'' Zegt vriend net.....

(foto van een paard met soort huidskleur bandages om.... :') )

Hihiihi, die is wel erg leuk.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:17

Toen ik m'n vriend zei dat m'n paard enthousiast op me af kwam rennen met een vlaggenstok, vroeg die welke kleur de vlag had... :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:46

xChantal94 schreef:
Toen ik m'n vriend zei dat m'n paard enthousiast op me af kwam rennen met een vlaggenstok, vroeg die welke kleur de vlag had... :')

Zwart met een roze puntje :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:29

gaat op kerstdag met verzorster en 2 paarden buiten rijden en neemt alle 2 een kerstmuts mee op ons hoofd & paarden in het rood/roze

een kindje: "kijk papa de kerstman heeft nieuwe hulpjes"

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:30

chalinka schreef:
gaat op kerstdag met verzorster en 2 paarden buiten rijden en neemt alle 2 een kerstmuts mee op ons hoofd & paarden in het rood/roze

een kindje: "kijk papa de kerstman heeft nieuwe hulpjes"

Aaaah dat is gewoon schattig!