Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllaBellaah schreef:LisaaBloem schreef:Hahaha die laatste is wel leuk zeg :p
Haha. Hij is er érg goed in om alles wat met m'n paard temaken heeft te vergelijken met zijn auto
MoBi90 schreef:Mijn vriend vergelijkt ze ook met auto's, daarom vind hij het ook geweldig dat ik nu op een grote friezenstoeterij werk.. Zwart is de ultieme kleur, ook voor paarden XD En als er een prachtig gepoetst paard voorbij komt: Er is toch niks mooier dan hoogglans..
Telpeva schreef:Een verhaal dat ik eens (op bokt!) gelezen heb maar niet zelf meegemaakt heb, is dat iemand het zooo zielig vond dat die arme pony in de zomer in de wei daar maar rondliep met een deken op van hoofd tot staart, en ook nog eens met een masker op! heel zielig natuurlijk, en die persoon ging de wei in en haalde de deken er af, en maakte de deken vervolgens kapot om te voorkomen dat de eigenaar de deken weer op kon doen, want het was immers verschrikkelijk zielig om een dier een deken op te doen in de zomer!
Helaas voor de pony en eigenaar was dit de zomerexzeem deken, het arme dier!
chalinka schreef:ik heb eens gehad, dat er mensen achter mij en mijn paard reden met hun wagen, zo dicht dat mijn paard er echt irritant van werd, ineens reden ze een oprit op, ik ging de hoek om en een kindje van in die auto (van een jaar of 10) dacht dat ik wel zou stoppen om hem mijn paard te laten aaien.... sorry hoor, maar dat kun je ook gewoon even vragen als je mij voorbij gereden hebt
Telpeva schreef:Een verhaal dat ik eens (op bokt!) gelezen heb maar niet zelf meegemaakt heb, is dat iemand het zooo zielig vond dat die arme pony in de zomer in de wei daar maar rondliep met een deken op van hoofd tot staart, en ook nog eens met een masker op! heel zielig natuurlijk, en die persoon ging de wei in en haalde de deken er af, en maakte de deken vervolgens kapot om te voorkomen dat de eigenaar de deken weer op kon doen, want het was immers verschrikkelijk zielig om een dier een deken op te doen in de zomer!
Helaas voor de pony en eigenaar was dit de zomerexzeem deken, het arme dier!