Als ik h'm zo zie zou ik voor iets heel stoers gaan. Goliath ofzo, of Zeus, Poseidon, Big Ben, Ben Hur, King Arthur.. Beetje de draak mee steken zeg maar.
hmm ja behoorlijk.. iedereen sluit uit dat ze nog een veulentje krijgt.. ik moet me er maar bij neerleggen al zegt mijn gevoel ergens dat er stiekem binnenkort toch een veulentje naast zal lopen..
Heb gisteren mijn nieuwe paardje gekregen, maar hij heeft nog geen naam.. en ik kan eigenlijks ook niks leuks vinden/bedenken. De naam moet beginnen met een Z!
Zephyros (de westenwind) Zelus (ijver) Sleipnir (acht-benige hengst, snelste en sterkste die er bestaat, uit de Noordse mythologie) zou je natuurlijk altijd Zleipnir van kunnen maken. Zonder Naam
Zomooi Zanzibar Zo-even Zorocco Ziljoen Zeus (Griekse oppergod) Zethus (tweelingbroer van Amphion,stoerste van de 2) Zethes (zoon van Boreas,de wind god) Zensation Zenmyo (japanse god)
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 31-05-11 21:18
amo500 schreef:
Heb gisteren mijn nieuwe paardje gekregen, maar hij heeft nog geen naam.. en ik kan eigenlijks ook niks leuks vinden/bedenken. De naam moet beginnen met een Z!
FF een paar vraagjes voor mijn beeldvorming: is het een hij of een zij? Wat voor ras? Wat voor kleur? Alvast bedankt voor de info, ga ik eens nadenken over namen!