Essie73 schreef:Vandaag ook de bal gehaald bij de Aldi. Paard is er bang van haha. Later even uitgeleend aan een stalgenoot en haar paard vond de bal zo leuk, dat hij hem ging dekken hihi
wie ging er op

bleef die heel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unofficial79 schreef:heb net even met Pavo gebeld, maar het kan zeker wel 10 dagen duren voordat een bestelling wordt uitgeleverd. Eerst moeten de bonnen en de betalingen rond zijn( kunnen ze toch direkt zien als je per bank ideal betaalt![]()
Wordt terug gebeld nog wat de status van bestelling is en hoever ze ermee zijn. Houd jullie op de hoogte.
paschja schreef:unofficial79 schreef:Bij mij waren ze ook wel aardig, daar niet van, maar vond het een raar antwoord. Ben net terug gebelt door de Pavo. Ze gaan morgen op de post.
Als het goed is heb ik ze dan donderdag.
Ook hier: **vreugde**
yvonnedv schreef:Ach ja even mijn charmes in de strijd gegooidDie bedrijfsleider in Wolvega, ik neem aan dat jij daar ook komt, is een hele aardige man en ik heb het vorige week maandag gewoon gevraagd en dat was geen probleem
pompidou2 schreef:unofficial79 schreef:heb net even met Pavo gebeld, maar het kan zeker wel 10 dagen duren voordat een bestelling wordt uitgeleverd. Eerst moeten de bonnen en de betalingen rond zijn( kunnen ze toch direkt zien als je per bank ideal betaalt![]()
Wordt terug gebeld nog wat de status van bestelling is en hoever ze ermee zijn. Houd jullie op de hoogte.
Dat is gek, de jassen in de uitverkoop mocht je toch geen bonnen voor inleveren? Of heb jij iets uit de nieuwe collectie besteld dan..?
Hier ook nog geen jas. Hoop dat ie van mij ook opgestuurd word nu, na jullie telefoontjes! Bedankt voor het informeren in ieder geval!
DinkieToy schreef:EJ heeft 50% korting op alle winterjassen
Ook is de reflectie uitrijdeken in de aanbieding, die zag ik hier volgens mij laatst voorbij komen, iemand die 'm zocht?
*zucht* nogstééds niet bij de Aldi geweest
Zometeen hebben ze 'm écht niet meer![]()
niet handig