Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Stoppen al om 16.30 uur met werken hihi!
Citaat:Geachte mevrouw de Wit,
Op 17-08-2009 heeft u eerder dan nodig meer dan de afgesproken EUR 19,90 afgeschreven van mijn rekening. Nu, net nu ik aangegeven heb mijn abonnement op te zeggen, incasseert u VIJF MAANDEN EERDER dan benodigd het dubbele bedrag van mijn rekening.
Uw weigering om mijn schriftelijke opzegging in behandeling te nemen, en dit bovenstaande feit erbij, doet mij ten sterkste denken aan kwade wil.
Als u de schijn van kwade wil weg wil nemen, dan wil ik van u een bevestiging van opzegging zien.
Voor terugstorting van het bedrag zal ik zelf zorgdragen.
Citaat:Geachte mevrouw ,
Wilt u zo vriendelijk zijn om het klantnummer en/of postcode en huisnummer naar mij toe te mailen zodat ik uw dossier verder kan behandelen?
Met vriendelijke groet,
Astrid de Wit Ledenadministratie
Milan_lover schreef:Snap ook niet dat ze niet gereageerd heeft op het feit dat ik geen lid meer wou zijn....
. Citaat:Het enige wat wij hebben doorgekregen over de onterechte incasso en het te laat leveren van de bladen is het onderstaande:
Onderstaand de laatste up date van de uitgeverij die wij hebben ontvangen:
De reden dat het nummer van april te laat is komt omdat de drukkerij waarmee de uitgeverij werkt door omstandigheden niet op tijd heeft kunnen leveren.
Ik begreep wel van de uitgeverij dat begin mei de edities geleverd gaan worden ook die van mei.
Vanaf mei lopen de leveringen weer goed en worden de bladen in de eerste week van de maand geleverd.
Excuses voor het ongemak.
Helaas is het maartnummer niet meer leverbaar, ter compensatie mag ik uw abonnement met 1 maand verlengen.
================================================================
Onderstaand de reactie van de uitgeverij voor wat betreft de onterechte incasso.
Door een fout in de administratie is dit bedrag ten onrechte geincasseerd.
U kunt het laten storneren door uw bank dan heeft u het binnen 2 a 3 dagen weer op uw rekening staan, dit kan binnen 60 dagen.
Ik kan ook de financiele administratie opdracht geven om het terug te storten dan moet u rekenen op ca. 6 weken voor u het weer terug heeft.
Onze excuses voor het ongemak.