Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twiggy2008 schreef:_Nadia_ schreef:Mijn paard staat voor mij een heel stuk lager dan mijn familie en dat is nou net de reden waarom ze eruit zou vliegen. Ik kan mijn kinderen dan een geweldige toekomst geven, dat is me veel meer waard dan een dier.
Maar kun jij je kinderen dan alleen een geweldige toekomst geven door een miljoen? Hmmmm, ik ging er zonder dat miljoen al vanuit dat ik mijn kind een geweldige toekomst kan geven. En dat heeft echt niet alleen te maken met geld.![]()
Ik denk dat het belangrijker is dat je je kind datgene meegeeft wat echt belangrijk is in het leven en ik geloof niet eens zo zeer dat dat met materiele rijkdom te maken heb. Kan het mis hebben, hoor, maar dat denk ik.![]()
Maarre.... succes ermee dan!
PS: Ik zou mijn kind trouwens juist heel, heel verdrietig maken als ik een van onze huisdieren zou verkopen voor het geld.
lieziej schreef:Gouden strikkie er omheen
Ik weet namelijk toch al dat mijn schatjes (10 jaar in het bezit) volgende zomer weg moeten. Ik ga dan studeren ergens in verweggiestan, en dat is gewoon niet te combineren...
Of ga je echt naar het buitenland?Kimberly001 schreef:Ik zou mijn paard nooit weg doen, als het echt niet meer kan, dan moet het maa,r maar omdat iemand er zomaar een miljoen voor bied? nee nooit.
Als je je paard zo weg kan doen voor wat geld, dan heb je er toch niet echt een band mee....
Urko schreef:voor 1miljoen moet hij vast en zeker een heeeel goed nieuw huis krijgen, meer dan ik hem waarschijnlijk kan bieden.
Dus grote strik er om heen en daaaaag
_Nadia_ schreef:Nee hoor, mijn kinderen hebben nu ook een geweldig leven, maar met een miljoen kan mama wel stoppen met werken, als ze bijv. een jaar Highschool willen doen later is dat ook te bekostigen, etc etc.
Daarbij maak ik nog altijd de beslissing of een dier blijft of niet, en zullen de kinderen zich daar aan aan moeten passen. Nu zijn de mijne ook pas 2,5 jaar, 14 maanden en 1 maand, dus ja. Daarbij vangen we regelmatig tijdelijk honden en katten op en die gaan ook weer weg, dus ze zijn er al aan gewend.
Oh, en een paard valt niet onder een huisdier bij mij, ze leven niet in huis, en mijn kinderen gaan hooguit 2 keer per maand mee.
, maar ze gaan dus niet weg voor een hoop geld. En al helemaal niet omdat 'ze morgen wel dood kunnen zijn', want dat vind ik persoonlijk echt geen goede reden. Tenzij we honger moeten lijden ofzo, dan moet je wat, maar die kans acht niet zo heel groot.
Debbie schreef:Ik vind dat je hier de mening van anderen telkens wel erg bekritiseerd. Het is een mening ja!
Maar je doet net alsof jou paard veel voor jou betekend en voor ons die beesten niks waard zijn.
Dan heb je het in iedergeval HEEL erg fout, die paarden zijn alles voor mij.
Als er een weg gaat zit ik ook een week lang te janken, maar als ik weet dat hij bij een heel leuk huis terecht is gekomen
dan kan ik daar vrede mee hebben. Ik hou altijd contact met ze en doe ze ook heus niet zomaar weg.
Maar een bod van een miljoen zul je niet vaak voor je paard krijgen