sokje87 schreef:sorry loolapelooza maar zoals ik al zei heb ik daar geen verstand vanAnders had ik em ook wel hoger getaxeerd
Don't feel sorry for me , het is het paard van DinkeyGirl

En ach , het is maar een spel hé

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rooslover schreef:Twyford is volgens mij een goed bloed, Hij is ruin, ingereden en ingespannen..Is al iets aan de oude kant, € 900/1000
Sjuimpje schreef:Aangezien er op het moment veel gevraagd wordt wat de paarden en ponys waard zijn leek het mij een goed idee om hier een topic voor te starten.![]()
Plaats een foto en wij vertellen wat je paard/pony waard is.
(niet meer als 2 foto's per paard, graag zoveel mogelijk info: papier, complete afstamming, predikaten, klin/rontg gekeurd, leeftijd, geslacht, nivo etc)
ivar schreef:Nou wil ik ook wel weten op welke prijs jullie mijn paard zouden taxeren.
Vosruin. 1.63 hoog. 4 jaar oud. loopt op b/l dressuur niveau. Is pas een paar maanden onder het zadel.
afstamming: Rafurstinels X Amor X appaletin. (NRPS gefokt)
Moeder heeft Z dressuur gelopen.
Fijn paard om te rijden. Laat zich goed bewerken. Kan ook springen (ik niet zo) Verkeersmak. Bosmak.
Als veulen 1e premie. Nog niet voor stamboekopname geweest.
Heb helaas nog geen betere foto van dit paard.
YuriDeGrave schreef:Helaba mensen, zeg wil er nu niemand mijn paard taxeren omdat ik geen foto's heb, ik weet dat dit moeilijk is maar je kan proberen hè. Negen-jarige springmerrie, bruin, 1m65 groot, parcours lopen van 1.20, vier witte voetjes, bles over heel het hoofd. Vader: Velcome Fontaine; moeder: Banktoekreis; vader van vader: Almé Z; vader van moeder: Wendekreis. Echt een mooi paard, en willen jullie ze nu taxeren aan de hand van mijn uitleg, pleaaaaaaaaaassssseeeeee!!!!!!!! xxxxx
YuriDeGrave schreef:Ja mijn paard is een Belgisch warmbloed paard, ja ze heeft al parours gesprongen van 1.20m maar weet niet of dit Licht, Midden of Zwaar is? Sinds ik ze heb, heeft ze nog maar 3 keer een jumping meegedaan en altijd een parcours van 1m en één van 1m10 en dat ging steeds goed. Hoe wist je trouwens dat ik van België kwam?
XoNo schreef:Steeffie: Voor Sher zou ik zo'n 6000 geven
Aangezien ik verder geen verstand heb van verschillende prijzen binnen stamboeken anders dan AQHA en APHA, verder geen taxaties van mij
Jullie zouden wel die van mij kunnen taxeren
Buddy Shoshone, American Paint Horse ruin van 3 jaar oud.
Sorrel Tobiano, stokmaat ligt iets boven de 1.50m. Wordt zo'n 1.55m denk ik. Beleerd, goed gespierd, erg braaf, maar zeker geen beginnerspaard. Wordt een goede voor de reining en de trail binnen de westernsport. Heeft volledige papieren en staat bij de APHA geregistreerd. Vader: Thirstys Top Dude. Moeder: Buddys Mariah (zegt hooguit niemand iets). Ook Painted Robin zit in zijn pedigree.
Vorig jaar klinisch goedgekeurd, super karakter, werkwillig en slim
Ik ga NIET vertellen wat ik voor hem betaald heb