Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JudithO schreef:Ik ben zo benieuwd naar hoe ze elkaar gaan vinden! Zou me niks verbazen als het een keer gillen is en dan klaar.
imaudy schreef:Waar blijven de foto's?![]()
Had even bijgelezen, maar wat lijkt Prisca op Thor!

.
en wat een happy foto's.
) op het nieuwe filmpje van deze week. -Namiro- schreef:Top!! Lekker gaan genieten nu!
Cera_D schreef:Gefeliciteerd met je prachtige paardjes![]()
Fijn dat de rit goed is gegaan!
En ik herken je struggles mbt beslissingen maken waar de paarden zelf geen zeggenschap in hebben heel goed![]()
Zelf heb ik Diego 2 maanden terug verhuisd van een stal waar hij echt een vast maatje had (hinniken als de ander weg gaat en elkaar overal volgen) en had er wel echt moeite mee omdat het een enigsinds egoïstische beslissing van mij was.
Ondertussen staat Diego in een hele grote kudde en hij heeft juist zo veel rust gegeven juist om los te zijn van zijn vriendje...
Als een beslissing wordt gemaakt vanuit liefde zijn paarden zo weerbaar![]()
En dat stukje liefde zit bij jou natuurlijk wel goed
vopo914 schreef:Super foto's!!
Filmpjes..nog beter..![]()
Muga schreef:Ik zie geen oud wijf. Ik zie een blij mens!
Wacht zeer (on)geduldig op de filmpjes...
Mer1980 schreef:Wauw wat fijn dat ze eindelijk bij hun eindbestemming zijn gekomen
Fleuribelle schreef:Wat fijn dat ze goed zijn aangekomen. Nu lekker genieten, maar ik denk dat dat wel goed komt.
imaudy schreef:Wat een schatjes allebei!
Humpiedumpie schreef:Hopelijk is de nacht rustig verlopen
boyca schreef:Ze zijn er![]()
en wat een happy foto's.
Hoe is het gegaan vannacht?
en hebben Callas en Poupet je al helemaal afgesnuffeld want je ruikt natuurlijk naar vreemde paarden
balance schreef:Schaduw is een prioriteit. Je had al gezien dat ze elkaar niet te lijf wilden gaan toch. Ik zou het denk ik ook zo gedaan hebben. Iets met roeien en riemen.
JudithO schreef:Ze zien er super relaxt uit op de foto's! Dat gaat vast helemaal goedkomen.
We wachten (on)rustig () op het nieuwe filmpje van deze week.

JudithO schreef:Als ze op rechtsvoor valt zou het linksvoor moeten zitten.
Wil je beeldmateriaal maken in beweging, maar ook als ze op rust staat? Hoefbevangenheid is natuurlijk ook een optie.
En heerlijk filmpje! Prisca is echt een ukkie, haha. En Quarbonne is prachtig!
Die ogen van Prisca ook, echt ogen op stokjes
En wat betreft Calles en Poupette, dat zal vast beter gaan zodra de rust is weergekeerd. Voor Poupette vast zodra Quarbonne naast haar mag slapen. Waar is het shettenstalletje ten opzichte van de grotepaardenstal?