Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar het blijft bij hem zo soepel en zacht voelen.. 
stuurfoutje. 
Joy kent inmiddels de volgorde al: 

als het weer een beetje lief wil zijn in het weekend misschien Joy nog eens zadelen. Hij heeft al geen korstjes meer en er begint zelfs al terug haar te komen maar kan me voorstellen dat sommige roze plekken nog best gevoelig zijn.
als onze piste nu perfect was zou het weinig kwaad kunnen maar hier en daar haal ik er nog wel eens stenen uit na het slepen. Wil niet dat hij nu met zijn huid zo gevoelig zich open stoot. 

vandaag met voeren kwam ze heel brutaal met de oren plat naar me toe tot ik tussen haar neusgaten porde (eh ja dat is zo’n ding wat ik van toen ze veulen was die dus ze laat dat ook gebeuren. Als ze als veulen zo voor je kwam staan porde ik altijd met 1 vinger tussen haar neusgaten net boven de lip zeg maar. Dat vond ze om een of andere reden boeiend en dan stopte ze
dat werkt nu dus nog.
is echt zo’n dwaas ding dat je ze onbewust aan leert omdat die veulenneusjes zo cute zijn.
Joy kent de neus-por ook als hij met iets prult dat hij niet mag hebben bv.
) 
)

pien_2010 schreef:Ziet er uit als een fijn zadel waar je goed diep in kunt zitten..Fijn om te zien.
het zadel is smaller in de zit waardoor ik mijn bovenbenen meer kan laten hangen zelfs met mijn heupen zoals ze nu zijn. Ik voelde vandaag pas hoeveel verschil er is in hoeveel vrijer ik zit. De andere is in verhouding vrij breed en dat maakt het veel moeilijker voor mij om mijn benen te laten af hangen. 

vandaag was ze in een toegankelijk humeur. Heb haar zelfs even geborsteld. 

petraaken schreef:Oeps, Leo leert je gemene kantjes kennen dus.![]()
Terror houdt zich dus niet aan de regels voor herstel.

Het op weide staan zonder verdere uitdaging maakt haar al eh een uitdaging.jokari schreef:oooh arme Joy, geef hem eens ongelijk.
hij heeft eentje gekregen.