Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb de tweede niets voor niets zelf in Ierland gekocht omdat ik het wel interessant vond hoe ze die lijnen, traditioneel gezien, kruizen. Tegenwoordig heb je heel vaak dat vader of moeder dier 'gewoon' een ander warmbloedig type is. Maar op stap gaan naar een ander land om paarden te kijken is altijd leuk
Caira schreef:Ik heb van bij 6 bedrijven een offerte opgevraagd voor transport, ik heb maar van 2 bedrijven reactie gehad. Waarbij 1 ‘eisen’ had die niet passen bij mijn visie op paarden houden, ik ga een veulen van 6 maanden niet 24 uur voor transport alleen laten zetten. De ander klinkt wel oke. Maar jammer dat er zo weinig reageren.
Simbaa schreef:Als je nu op zoek bent is het wel een stuk leuker dan een tijdje geleden.
Heb een oproepje geplaatst en krijg echt heeeel goed betaalbare paarden aangeboden gekregen.
Ze mogen van mij wel onbeleerd zijn, maar dan nog
Gelukkig wel nog steeds heel blij met mijn knappe vos. 
MarjanB schreef:Als de markt krimpt en de fokkerij gaat gewoon door dan zal de prijs echt niet omhoog gaan op korte termijn.