Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlala

Re: Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 20:00

Het zijn toch geen negatieve reacties. Lieser geeft aan na deze een braaf paard te zoeken die niet heet wordt op de sprong, waarop door mensen gereageerd wordt die ervaring hebben met IsH. Prima toch. En natuurlijk blijft ieder paard een individu maar het is toch fijn om ervaringen te horen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 20:07

Net als dat ik las een shetlander met shetlander streken maar uiteindelijk zon fijne pony heb gekocht. Als je me t op voorhand had gevraagd had ik je voor gek verklaard

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 20:08

Ik reageer hier.maar af en toe, maar ik vind dit een prima topic en zeker niet negatief.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 20:12

Uiteindelijk moet je toch lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. :o

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 22:08

Haha nou dat dus. Mijn gekke Ier was fantastisch hoor maar je moest ermee kunnen. Net zoals je gekke fjorden of haflingers hebt :+ Ik heb de tweede niets voor niets zelf in Ierland gekocht omdat ik het wel interessant vond hoe ze die lijnen, traditioneel gezien, kruizen. Tegenwoordig heb je heel vaak dat vader of moeder dier 'gewoon' een ander warmbloedig type is. Maar op stap gaan naar een ander land om paarden te kijken is altijd leuk :P

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:46

Ik heb van bij 6 bedrijven een offerte opgevraagd voor transport, ik heb maar van 2 bedrijven reactie gehad. Waarbij 1 ‘eisen’ had die niet passen bij mijn visie op paarden houden, ik ga een veulen van 6 maanden niet 24 uur voor transport alleen laten zetten. De ander klinkt wel oke. Maar jammer dat er zo weinig reageren.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:33

Caira schreef:
Ik heb van bij 6 bedrijven een offerte opgevraagd voor transport, ik heb maar van 2 bedrijven reactie gehad. Waarbij 1 ‘eisen’ had die niet passen bij mijn visie op paarden houden, ik ga een veulen van 6 maanden niet 24 uur voor transport alleen laten zetten. De ander klinkt wel oke. Maar jammer dat er zo weinig reageren.

Dat verbaast me eigenlijk niet echt.

Begin dit jaar er eentje uit België gehaald en een van de eerder genoemde vervoerders heeft me geholpen om de papieren in orde te maken. Blijkbaar had hij het zo druk dat het hem iets waard was als ik het zelf zou doen.