Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pmarena schreef:Leuk hoor! Ik dacht altijd dat de boswei vrij afgelegen was maar nu blijkt er allemaal familie omheen te wonenEn je moeder dan, was dat daar ook weer dichtbij...?
Duhelo schreef:Vind je het interessant om veel weides in koop te hebben?+
Ik heb nu een weide van net geen hectare, voor de 4 paarden. In principe te weinig, maar we hebben stallen, verharding, zandpaddocks, en dan per 2 paarden een track en 3 stuk(jes)ken land.
deel van de zomer moeten we dus hooi bijvoeren, maar dat is an sich niet zo erg.
We hopen nog 7000m² er vlak naast te kunnen bijhuren, dat zou ons rond de 200-300 euro per jaar kosten. Als we dat stuk bijkopen kost dat minstens 50 K aan de huidige prijzen. (= +- 450 euro per maand afbetalen voor de volgende 10 jaar.)
voor die prijs kunnen we voor 200 jaar een hectare bijhuren.
Farjen schreef:Om het even op te sommen want ik ben niet helemaal mee![]()
Aan huis heb je weide + piste waar Joy en leo staan, op de opfok-weide (zutendaal?) is er nu ook een piste en daar staat reve met Sam en nog een oudje? En vanaf Maart huur je een complex om een pensionstal te starten en mogen Joy en Leo mee verhuizen. Is het zo juist ?
Ayasha schreef:Farjen schreef:Om het even op te sommen want ik ben niet helemaal mee![]()
Aan huis heb je weide + piste waar Joy en leo staan, op de opfok-weide (zutendaal?) is er nu ook een piste en daar staat reve met Sam en nog een oudje? En vanaf Maart huur je een complex om een pensionstal te starten en mogen Joy en Leo mee verhuizen. Is het zo juist ?
In onze verdediging. Toen we de piste op de weide maakte waren we overtuigd dat we het complex nooit in handen zouden krijgen en toen was het ide dat we Joy en Leo in Zutendaal konden trainen als we in de zomer de piste hier onder handen namen.
En nu gebeurt dus wat we nooit voor mogelijk hadden gehouden.maar de piste in Zutendaal zijn zware beton palen en liggers dus die blijft daar ook staan nu.
we hebben de tractor nodig gehad om die paal per paal te zetten.
Farjen schreef:Ayasha schreef:
In onze verdediging. Toen we de piste op de weide maakte waren we overtuigd dat we het complex nooit in handen zouden krijgen en toen was het ide dat we Joy en Leo in Zutendaal konden trainen als we in de zomer de piste hier onder handen namen.
En nu gebeurt dus wat we nooit voor mogelijk hadden gehouden.maar de piste in Zutendaal zijn zware beton palen en liggers dus die blijft daar ook staan nu.
we hebben de tractor nodig gehad om die paal per paal te zetten.
Oei diesmiley is verkeerd, ik mag niet in mijn bed liggen bokken
![]()
Je moet je toch niet verdedigenSuper dat je zo'n kans krijgt, living the dream
![]()
En die piste, stel dat het Belgisch weer wordt en het allemaal nat ligt, dan kunnen ze daar nog in lopen. Zo'n zandpiste is toch altijd minder nat en modderig dan de weides...